عکس ؛ تصویری از نامزد سابق کریستیانو رونالدو با نامزد ایرانی اش


ایرینا شایک مدل روسی که بخاطر نامزدی اش با ستاره فوتبال یوونتوس ، کریستیانو رونالدو ، به شهرت زیادی دست پیدا کرد ، اکنون مانند کریس ، زندگی اش زیر ذربین دیدگاه های مردم قرار گرفته و پس از جدایی از کریس به علی کاووسی ابراز علاقه کرده است. ایرینا شایک نامزد سابق کریستیانو رونالدو با یک مدیر ایرانی دیده شد، مدل معروف روسی و علی کاووسی مدیر برنامه...

عکس ؛ تصویری از نامزد سابق کریستیانو رونالدو با نامزد ایرانی اش

تصویری از ایرینا شایک با علی کاووسی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۴
عکس ؛ تصویری از نامزد سابق کریستیانو رونالدو با نامزد ایرانی اش

نامزد سابق کریستیانو رونالدو ایرینا شایک مدل معروف روسی که جدایی پر سر و صدایی از رونالدو داشت ، با علی کاووسی مدیر برنامه هایش در حال گردش و تفریح دیده شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایرینا شایک مدل روسی که بخاطر نامزدی اش با ستاره فوتبال یوونتوس ، کریستیانو رونالدو ، به شهرت زیادی دست پیدا کرد ، اکنون مانند کریس ، زندگی اش زیر ذربین دیدگاه های مردم قرار گرفته و پس از جدایی از کریس به علی کاووسی ابراز علاقه کرده است.

ایرینا شایک نامزد سابق کریستیانو رونالدو با یک مدیر ایرانی دیده شد، مدل معروف روسی و علی کاووسی مدیر برنامه ایرانی اش در نیویورک با هم ملاقات کردند. پس از جدایی پرحاشیه شایک و رونالدو، این مدل بیشتر به همراه کاووسی ظاهر شده است.

ایرینا شایک مدل مشهور روسی که به غیر از مدلینگ برندهای مشهور به عنوان نامزد سابق کریستیانو رونالدو به شهرت دست یافته است، چند روز پیش تولد ۳۰ سالگی خود را جشن گرفت. شایک با اینکه چندین سال است با ” علی کاووسی ” به عنوان مشاور و مدیربرنامه همکاری می کند و بارها اعلام کرده که او یک دوست قدیمی است اما هنوز هم در رسانه ها از او به عنوان مرد خوشتیپ رازآلود یاد می کنند.

به تازگی گفته می شود این دو با یکدیگر نامزد کرده اند در ادامه عکسی از این زوج می بینید:

عکس ؛ تصویری از نامزد سابق کریستیانو رونالدو با نامزد ایرانی اش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو