عکس؛امید اصلی کی روش و هواداران برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا


سامان قدوس دوشنبه شب در نظرسنجی 90 با فاصله بالاتر از سایر مهاجمان سرشناس تیم ملی قرار گرفت آن هم در حالی که نه استقلالی است و نه پرسپولیسی. در این نظرسنجی امثال طارمی، انصاری‌فرد و کاوه رضایی با سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال حضور داشتند. عادل هم در همین راستا با سامان بازیکن تیم ملی صحبت کرده تا او را به برنامه هفته آینده 90 بکشاند و اگر شد...

عکس؛امید اصلی کی روش و هواداران برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا

عکس؛قدوس تک و تنها در تمرین ایران
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۴
عکس؛امید اصلی کی روش و هواداران برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا

سامان قدوس در جریان تمرین امروز تیم ملی به صورت انفرادی کار با توپ انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سامان قدوس دوشنبه شب در نظرسنجی ۹۰ با فاصله بالاتر از سایر مهاجمان سرشناس تیم ملی قرار گرفت آن هم در حالی که نه استقلالی است و نه پرسپولیسی. در این نظرسنجی امثال طارمی، انصاری‌فرد و کاوه رضایی با سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال حضور داشتند. عادل هم در همین راستا با سامان بازیکن تیم ملی صحبت کرده تا او را به برنامه هفته آینده ۹۰ بکشاند و اگر شد از قدوس مصاحبه حضوری بگیرد.

وقفه مسابقات لیگ لوشامپیونه فرانسه موجب شد تا سامان قدوس هم از روز گذشته به تمرینات تیم ملی اضافه شود ولی او امروز برای دومین تمرین متوالی در کارهای گروهی حضور پُر رنگی نداشت و بیشتر در میانه زمین مشغول به انجام تمرینات انفرادی شد.

ستاره ۲۵ ساله که می‌توان او را آماده‌ترین سرباز حال حاضر کارلوس کی‌روش دانست،در هفته‌های اخیر بازی‌های فوق‌العاده‌ای در آمیان انجام داده و با گل‌ها و پاس گل‌های خود تبدیل به چهره اول این تیم فرانسوی شده و همچنین در بین هواداران باشگاه آمیان نیز جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و مورد توجه رسانه‌های این کشور قرار گرفته است.

دو گل برابر رمیس و لیل و دو پاس گل مقابل رن در کنار خلق موقعیت و بازی‌های کم نقصی که سامان قدوس در هفته‌های اخیر لوشامپیونه برای آمیان انجام داد، جایگاه او را در تیمش مستحکم‌تر کرد ولی شوت استثنایی او در جریان مسابقه اخیرشان برابر دیژون که منجر به گل شد، کاری کرد تا توجه فرانسوی‌ها به این ستاره ایرانی بیش از پیش شود.

قدوس که با آمادگی بالا و بهترین شرایط فنی به تمرینات تیم ملی اضافه شده، در جریان تمرین امروز تیم ملی دور از سایر بازیکنان و در میانه زمین مشغول کار با توپ شد و به تمرین پرداخت.

با وجود اینکه سامان قدوس در هر سه بازی تیم ملی ایران در جام جهانی به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و مجموعا ۴۰ دقیقه از سوی کارلوس کی‌روش به کار گرفته نشد، اما به نظر می‌رسد با چنین شرایطی که دارد از بخت بالایی برای حضور در ترکیب تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا برخوردار است و به گفته هواداران فوتبال ایران، امید اول گلزنی تیم ملی در این رقابت‌ها به حساب می‌آید.

عکس؛امید اصلی کی روش و هواداران برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی