متجاوزان سعودی بیمارستانی را در منطقه الدریهمی کاملاً ویران کردند


متجاوزان سعودی بیمارستانی را در منطقه الدریهمی کاملاً ویران کردند

سخنگوی وزارت بهداشت یمن گفت ائتلاف متجاوز سعودی بیمارستان عمومی الدریهمی در الحدیده را به طور کامل ویران کرده است.

متجاوزان سعودی بیمارستانی را در منطقه الدریهمی کاملاً ویران کردند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ یوسف الحاضری سخنگوی وزارت بهداشت یمن گفت: با توجه به تداوم حملات شدید جنگنده ها و ناوچه های رژیم سعودی نمی توان وارد شهرهای الدریهمی و التحیتا در استان الحدیده در غرب یمن شد و از این شهرها نیز نمی توان خارج شد. حتی نیروهای وزارت بهداشت و نیروهای صلیب سرخ و هلال احمر نیز نمی توانند برای کمک به مجروحان به این مناطق بروند. با این حجم حملات ما نتوانسته ایم آماری از کشته شدگان و مجروحان به دست آوریم.
متجاوزان هر جنبنده ای را هدف قرار می دهند. متجاوزان آمبولانس وزارت بهداشت یمن را هدف قرار داده اند. آنها بیمارستان عمومی الدریهمی را نیز هدف قرار داده اند، در این حمله بیماران و کادر پزشکی بیمارستان در زیر آوار مانده اند.
وزارت بهداشت یمن با ارسال درخواستی برای دبیر کل سازمان ملل متحد و دیگر سازمان های بین المللی خواهان آن شده است که برای امداد رسانی به مجروحان، در مناطق الدریهی و التحیتا آتش بس برقرار شود. صلیب سرخ جهانی با امکاناتی که در اختیار دارد می تواند به قربانیان حملات متجاوزان سعودی در شهرهای الدریهمی و التحیتا کمک کند اما این سازمان علاقه ای به این کار ندارد.
یوسف الحاضری افزود سازمان ملل متحد و جامعه جهانی هیچ جوابی به درخواست های کمک ما نداده اند. آنها موضعی شرم آور در خصوص یمن اتخاذ کرده اند، همکاری نکردن آنها یا ناشی از آن ناتوانی آنها است یا آنکه در دام دلارهای نفتی سعودی گرفتار آمده اند. ما برای نجات یمنی ها هر کاری می کنیم و تلاش می کنیم تا جایی که می توانیم به قربانیان کمک کنیم. علاوه بر جنبه بشردوستانه و پزشکی، ما به جنبه دیگر که جنبه نظامی باشد نیز خواهیم پرداخت و متجاوزان اماراتی و سعودی را در دریا و شهرهایشان هدف قرار می دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا