دانلود و بررسی اپلیکیشن دیسون (Dison) ؛ به سبک جدید درس بخون!


مطلب دانلود و بررسی اپلیکیشن دیسون (Dison) ؛ به سبک جدید درس بخون! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ اپلیکیشن دیسون یک اپ مخصوص اندروید و iOS است که برای آموزش از طریق فایل‌های ویدیویی توسعه داده شده است. اپلیکیشن Dison نسل جدیدی از آموزش است. شیوه سنتی و...

اپلیکیشن دیسون یک اپ مخصوص اندروید و iOS است که برای آموزش از طریق فایل‌های ویدیویی توسعه داده شده است. اپلیکیشن Dison نسل جدیدی از آموزش است.

شیوه سنتی و کلاسیک درس خواندن با دنیای مدرن امروز و پیشرفت‌هایش جور در نمی‌آید. در روزگار امروز نمی‌توان هیچ زمینه‌ای را پیدا کرد که تکنولوژی در آن دستی نبرده باشد. متولد شدن شبکه‌های اجتماعی حتی دوستی‌ها و آشنایی‌هایمان را نیز به سطح چت، وویس، ویدیو کال و غیره رسانده است.

با یک بررسی ساده می‌توانیم دریابیم که نسل‌های جدید و متولدین دهه‌های ۷۰ و ۸۰ در مقایسه با سایر نسل‌ها از نظر کار با کاغذ و قلم چه تفاوت‌هایی دارند. هر روز که می‌گذرد، دست‌خط‌ها بدتر و بدتر و تایپ با لپ‌تاپ و اسمارت‌فون تندتر و تندتر می‌شود.

اما این‌ها تغییراتی نیستند که بتوان با آنها مقابله کرد. حتی به نظر نمی‌رسد که ضرورتی برای مقابله و تغییر دادن آنها وجود داشته باشد. به همین دلیل هم هست که تقریبا برای تمام امور روزانه‌مان به گوشی‌های هوشمند خود وابسته هستیم. از ارتباطات کاری گرفته تا مبادلات مالی، و از تعمیرات موبایل و در خواست تاکسی گرفته تا شستشوی لباس هایمان و حتی آشپزی کردن را می‌توان با همین دستگاه‌های کوچک تکنولوژیکی انجام داد.

توسعه‌دهندگان اپلیکیشن همه‌روزه درحال بررسی جنبه‌های مختلف زندگی روزمره هستند تا بدین‌وسیله جلوه‌ای نو به ارائه خدمات ببخشند. جلوه‌ای سریع‌تر، کاراتر و دارای تطابق بیشتر با دنیای امروز. یکی از زمینه‌هایی که لزوم به‌روز بودن آنها احساس می‌شود، آموزش و تحصیل است. فیلم‌ها، نرم‌افزارها و تجهیزات جدید آموزشی کار را برای یادگیری ساده‌تر کرده‌اند. برای بچه‌هایی که به سختی می‌توان آنها را از اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها جدا کرد، چه کاری بهتر از آنکه که روند یادگیری آنها را با ابزارهای نوین به روز کرد.

بررسی اپلیکیشن دیسون (Dison)

پیش از این در تکراتو اپلیکیشنی را معرفی کرده بودیم به نام کنکوراطور. اپلیکیشنی که با تهیه بستری از فیلم‌ها، جزوات و آزمون‌ها برای کمک به داوطلبین کنکور توسعه داده شده بود. در این نوشتار نیز اپلیکیشن دیسون را معرفی خواهیم کرد. توسعه دهنگان این اپلیکیشن می‌گویند، دیسون اولین اپلیکیشن آموزش و آزمون به سبک جدید و تنها برگزارکننده آزمون‌های هفتگی آنلاین و سراسری هستند.

ویدیوهای آموزشی، چالش‌ها روزانه و آزمون‌های هفتگی از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن است. توسعه‌دهندگان تلاش کردند با استفاده از این ویژگی‌ها نیازهای مختلف دانش‌آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی را پوشش دهند.

بیشتر بخوانید : بررسی اپلیکیشن کنکوراطور ؛ اپلیکیشن کنکور نظام جدید به همراه لینک دانلود

در سایت دیسون درباره شیوه کارکرد این اپلیکیشن آمده است: “دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور، برنامه هفتگی مشاوران را دریافت می‌کنند، فیلم‌های آموزشی مطابق با سرفصل های هفته جاری را می‌بینند، سوالات و اشکالات خود را با سایرین به اشتراک می‌گذارند و در روز پایانی هفته (جمعه) ساعت ۱۷ در آزمون سراسری آنلاین شرکت خواهند کرد تا میزان یادگیری و تسلط موضوعات درسی هفته را بسنجند.”

دانلود و بررسی اپلیکیشن دیسون (Dison) ؛ به سبک جدید درس بخون!بررسی اپلکیشن دیسون (اعتبار : disonapp.org)

گرافیک و رابط کاربری اپ دیسون نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان با برنامه‌ریزی و نگاه به جزئیات این برنامه را تهیه کرده‌اند. توجه به جزئیات و زیبایی باعث نشده است تا سادگی و کارکرد آسان از دیسون سلب شود. طبقه‌بندی مرتب و دسترسی سریع و آسان به آنها، دیسون را به اپ آموزشی کاربرپسندی تبدیل کرده است.

دانلود اپلیکیشن دیسون ؛ چگونه با این برنامه درس بخوانیم؟

بخش‌بندی‌های حساب شده و ویژگی‌های کاربردی،‌ دیسون را به یکی از بهترین پلتفرم‌های آموزشی در حوزه خودش تبدیل کرده است. برای استفاده از اپلیکیشن دیسون در ابتدا باید آن را از یکی از مارکت‌های موجود دریافت کنید. پس از دانلود اپلیکیشن دیسون با استفاده از شماره تلفن همراه می‌بایست یک حساب‌کاربری برای خود دست و پا کنید، دوره تحصیلی خود را انتخاب و وارد این برنامه شوید.

همانطور که در اپلیکیشن کنکوراطور این‌چنین بود، تمامی خدمات و آموزش‌های موجود در اپ دیسون نیز نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارد. برای دانلود اپلیکیشن دیسون می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

دانلود اپلیکیشن Dison برای اندروید از گوگل پلی | دانلود اپلیکیشن Dison برای آی‌او‌اس | دانلود اپلیکیشن Dison از وبسایت این برنامه

نکته‌ای که تیم توسعه‌دهنده دیسون به آن تاکید دارد این است که “این برنامه نه تنها نخستین اپلیکیشن آموزش دانش‌آموزی با تلفن همراه در کشور است، بلکه تنها اپلیکیشن برگزارکننده آزمون‌های هفتگی سراسری آنلاین نیز است.”

برای دانش‌آموزانی که از اپلیکیشن Dison استفاده می‌کنند، برای هر هفته یک برنامه درسی معین می‌شود که در طول هفته محتوای آن توسط کارشناسان آموزشی، به صورت فیلم‌های آموزشی به کاربر ارائه می‌شود. جمعه هر هفته ساعت ۵ عصر مطالب آموزش داده شده در آن هفته به صورت یک آزمون آنلای و سراسری از دانش‌آموز خواسته خواهد شد.

پس از برگزاری آزمون، دانش‌آموز می‌تواند کارنامه خود را ببیند و از وضعیت تحصیلی خود آگاه شود. به علاه این امکان وجود دارد که وضعیت پیشرفت خود را با دیسونر‌های دیگر مقایسه کنید. با استفاده از اپلیکیشن Dison می‌توان در هر زمان و هر مکان از محتواهای آموزشی استفاده کرد. حتی اگر با مشکل اینترنت مواجه هستید، می‌توانید به صورت آنلاین ویدیوهای آموزشی را مشاهده کنید. البته این ویدیوها را می‌بایست پیش از این دانلود کرده باشید.

برای بهره‌مندی از تمامی امکانات موجود در این اپلیکیشن کاربر می‌تواند از بسته کامل دیسون با قیمت ۹۹ هزار تومان استفاده کند. با خرید این بسته که هزینه آن در مقایسه با کلاس‌های کنکور و موسسات آموزشی چندان بالا نیست، دانش‌آموز خواهد توانست به تمامی بخش‌های اپلیکیشن دسترسی پیدا کرده و در ۳۳ آزمون آزمایشی هفتگی شرکت کند.

البته لازم به ذکر است که برای بهره‌مند شدن از قابلیت “چالش” در اپلیکیشن دیسون، می‌بایست “دیسیبن” خریداری شود که هزینه‌ای مضاعف را به دنبال دارد. شاید بهتر بود این بخش به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گرفت. هرچند استفاده از آن کاملا اختیاری است. در اپلیکیشن دیسون چهار بخش کلی وجود دارد:

آزمون یادگیری اشتراک‌گذاری چالش

نخستین بخشی که در برنامه دیسون جلب توجه می‌کند، بخش آزمون است. این بخش به آزمون‌های هفتگی و سراسری آنلاین مربوط است و همانطور که اشاره شد برای دسترسی به آنها می‌بایست بسته‌های دیسون را خریداری کرد. شرکت در آزمون‌های این برنامه نسبت به سایر موسسات آموزشی نظیر قلم‌چی یا گاج، هزینه کمتری دارد و کاربر می‌تواند با بهره‌گیری از آنها نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کند.

دانلود و بررسی اپلیکیشن دیسون (Dison) ؛ به سبک جدید درس بخون!بررسی اپلکیشن دیسون (اعتبار : disonapp.org)

در بخش یادگیری نیز کاربران می‌توانند با استفاده از فیلم‌های آموزشی و جزوات مربوط به دروس مختلف، سطح درسی خود را ارتقا دهند. دو نکته قابل ذکر است، یک اینکه دانش آموزان رشته علوم انسانی هنوز نمی‌توانند محتوای آموزشی خود را در دیسون مشاهده کنند. دوم آنکه در حال حاضر فیلم‌های آموزشی برای کنکوری‌ها در دیسون وجود ندارد.

نکته مثبت ماجرا نیز این است که ویدیوهایی که تاکنون آماده شده‌اند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. صالح طباطبایی یکی از اعضای تیم توسعه دیسون در این رابطه به دیجیاتو می‌گوید:

ما در طی این مدت با سلیقه های مختلف دانش آموزان و معلم های سرتاسر کشور رو به رو بودیم. خیلی از دانش آموزان توانستند ضعف های درسی شان را به کمک دیسون برطرف کنند و چیزهای جدیدی یاد بگیرند. این موضوع برای ما ارزشمند و باعث افتخار است.

در کنار این مسئله، اینکه امسال نتوانستیم سال دوازدهم را از نظر محتوای آموزشی و ویدیویی پوشش بدهیم، برای خودمان خیلی ناراحت کننده بود. همچنین فرصت نداشتیم رشته انسانی را در نرم افزار جای بدهیم که باعث شده دانش آموزهای این رشته از ما دلگیر بشوند. اما در تلاشیم که در سال آینده رشته انسانی را هم به نرم افزار اضافه کنیم.

در خصوص محتوای ارائه شده در اپلیکیشن دیسون در وب‌سایت این برنامه آمده است: “با وجود فیلم های آموزشی تولید شده از تمامی مباحث پایه‌های ششم، دبیرستان و کنکور (مطابق با کنکور نظام جدید )، توسط بهترین مدرسین در این اپلیکیشن و همچنین برگزاری آزمون‌های سراسری آنلاین که توسط طراحان برتر کشور طراحی شده است، هیچ دانش‌آموزی در هیچ کجای کشور برای آموزش و یادگیری مطالب کنکور به ابزار و فرصت دیگری نیاز نخواهد داشت.”

به گفته مدیر فنی این اپلیکیشن آموزشی، محتوای دروس رشته انسانی نیز در آینده به آن اضافه خواهد شد. طباطبایی در خصوص دورنگار این اپلیکیشن و آینده‌ای که می‌توان برای این کسب و کار پیش‌بینی کرد، ادامه می‌دهد:

در سال تحصیلی جدید دیسون قصد دارد سیستم جامع مدارس را راه اندازی کند تا مدارس و معلمین بتوانند به شکل یکپارجه امکاناتی از قبیل آزمون های خودسنجی، کار در منزل، آزمون های همزمان و … را داشته باشند. یک خبر خوب هم برای دیسونی ها داریم: در حال توسعه نسخه دسکتاپ نرم افزار هستیم تا دانش آموزانی که دسترسی به موبایل ها ندارند هم بتوانند از دیسون استفاده کنند.

امکانات اپ دیسون برای دانش‌آموزان ؛ درس خوندن از این راحت‌تر نمی‌شه!

از جمله ویژگی های اپلیکیشن دیسون که برای دانش‌آموزان مهیا شده است، می‌توان به برنامه هفتگی،‌ آزمون‌های هفتگی، آزمون‌های معیار و فیلم‌های آموزشی اشاره کرد. در ادامه هر یک از این موارد را به اختصار شرح می‌دهیم.

برنامه درسی هفتگی :

در اپلیکیشن دیسون برنامه هفتگی کل سال در هر پایه به بخش‌های کوچکتر هفتگی تقسیم شده است تا بدین وسیله دانش‌اموزان بتوانند به راحتی سرفصل‌هایی را که باید در هر هفته در درس‌های مختلف مطالعه کنند، را مشاهده کنند. در برنامه هفتگی دیسون صفحات همه کتاب‌ها در برنامه هفتگی مشخص شده است. تحت چنین شرایطی بخش‌های کوچک‌تر می‌تواند منجر به سهولت یادگیری و مطالعه شود. به علاوه برنامه آزمون‌های موجود در این برنامه را نیز در انتهای هر هفته می‌توانید ملاحظه کنید. پیشروی با برنامه درسی دیسون به این معناست که از هیچ بخشی از برنامه درسی عقب نخواهید ماند.

آزمون‌های هفتگی :

در این راستا که دانش‌آموز بتواند بر روی روند پیشرفت درسی خود نظارت کافی و دقیق داشته باشد، مشکلات آموزشی خود را به موقع شناسایی کند، در اپلیکیشن دیسون هر هفته ساعت ۵ بعد از ظهر یک آزمون آنلاین سراسری در نظر گرفته شده است. آزمون‌های هفتگی دیسون یکی از بزرگترین جامعه‌های آماری را در اختیار دارد.

دانلود و بررسی اپلیکیشن دیسون (Dison) ؛ به سبک جدید درس بخون!بررسی اپلکیشن دیسون. (اعتبار : disonapp.org)

پس از هر آزمون می‌توانید کارنامه تحلیلی خود را مشاهده کنید و پاسخ‌های هر سوال را به صورت ویدیویی تماشا کنید. سوالات آزمون‌ها توسط برترین طراحان کشور طراحی شده است. به گونه‌ای که درجه سختی پرسش‌ها در دی است که داوطلبین را به نحو احسن مورد ارزیابی قرار دهد.

آزمون‌های معیار :

هر چهار هفته یکبار در دیسون برای دانش‌آموزان، یک آزمون معیار قرار می‌دهد که جمع بندی مطالبی است که در چهار هفته قبل تدریس شدند. با این روش مطالب چهار هفته قبل را در ذهن خود تثبیت می‌کنید، سوالات پر اهمیت‌تر را در مباحث مختلف آموزشی یاد می‌گیرید و اگر بر برنامه هفته‌های قبل جاماندید، می‌توانید با آزمون‌های معیار عقب‌افتادگی خود را جبران کنید.

برای شرکت کردن در آزمون‌های معیار الزامی به ثبت نام کردن در دیسون نیست، بنابراین حتی کسانی که در دیسون ثبت نام نکردن هم در این آزمون شرکت میکنن و این آزمون‌ها رو تبدیل به بزرگترین آزمون‌های کشور میکنن.

فیلم‌های آموزشی :

بدون شک یادگرفتن درس‌ها خیلی از آزمون دادن اهمیت بیشتری دارد. به همین دلیل است که در اپلیکیشن Dison می‌توانید تمامی دروس مدرسه در پایه‌های مختلف از ششم تا پایان دبیرستان را به صورت فایل ویدیویی مورد مشاهده قرار دهید. با تماشای این فیلم‌ها تسلط شما بر روی دروسی که مطالعه کرده‌اید بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.

دانلود و بررسی اپلیکیشن دیسون (Dison) ؛ به سبک جدید درس بخون!

این فیلم‌های آموزشی توسط بزرگترین استاید کشور تدریس می‌شود و در آنها نمونه‌ سوالات امتحانی و کتاب‌های درسی مورد بررسی قرار می‌گیرند. با استفاده از این ویدیو‌ها دیگر نگرانی از بابت از دست دادن یک جلسه تدریس در مدرسه نخواهید داشت. علاوه بر ویدئوهای درسی، در دیسون همه سؤالات آزمونها رو به صورت ویدئویی توسط اساتید برجسته در اپلیکیشن دیسون فراهم آمده تا هیچ ابهامی درباره پاسخ سؤالات آزمونها برای شما باقی نماند.

امکانات دیسون برای والدین ؛ از درس فرزندتان مطمئن باشید!

استفاده از اپلیکیشن دیسون برای پدر و مادرها نیز بسیار کاربردی است. به اینگونه که آنها می‌توانند بر درس خواندن فرزند خود نظارت بیشتری داشته باشند. به علاوه با استفاده از این اپ از هزینه‌های سرسام‌آور کلاس‌های تدریس خصوصی و کنکور رها خواهند شد. در پایان نیز پشتیبان‌های Dison به شما کمک خواهند کرد تا خیالتان از تحصیل فرزندتان راحت باشد.

نظارت مستمر :

دیسون این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید فرزندان خود را در اپلیکیشن تعریف نمایید و پس از آن بر عملکرد آموزشی آنها نظارت دقیق و مستمر داشته باشید. شناسایی و رفع نقاط ضعف فرزندان، کمک به فرزندان برای پیروی از برنامه آموزشی و درک بهتر نیازهای آموزشی فرزندان از جمله فواید این کار است. تحقیقات علمی نشان می‌دهد والدینی که در جریان روند آموزشی فرزندان خود هستند و آنها را با بازخوردهای صحیح و به موقع همراهی می‌کنند فرزندان موفق تری دارند که به درس علاقه‌مند هستند.

کاهش هزینه‌ها :

با ثبت نام فرزندان خود در دیسون می‌توانید تا ۹۰% در هزینه‌های کمک آموزشی فرزندان خود صرفه‌جویی کنید و در عین حال کیفیت آموزش آنها را به طور چشمگیری افزایش دهید. از جمله امکانات موجود در دیسون می‌توان به آزمون‌های استاندارد هفتگی بدون نیاز به حضور در جلسه آزمون، ویدئوهای آموزشی از برترین اساتید جایگزین کلاس‌های حضوری و بهره‌گیری از تمامی امکانات کمک آموزشی با کمترین هزینه اشاره کرد.

دانلود و بررسی اپلیکیشن دیسون (Dison) ؛ به سبک جدید درس بخون!

بدین ترتیب فرزندان شما می‌توانند بدون پرداخت هزینه های سنگین آموزش، کلیه خدمات کمک آموزشی مورد نیاز برای موفقیت در دوران تحصیل خود را از طریق اپلیکیشن دیسون دریافت کنند.

پشتیبانی آموزشی :

والدین بهترین پشتیبان آموزشی فرزندان‌شان هستند. اپلیکیشن Dison امکاناتی را در اختیار والدین قرار می‌دهد تا بتوانند نقش یک پشتیبان و مشاور آموزشی را ایفا کنند. با استفاده از اپلیکیشن دیسون می‌توانید از برنامه هفتگی دانش‌آموز، برنامه آزمون‌های هفتگی و معیار و در مجموع از عملکرد آموزشی و پیشرفت فرزند خود اطلاع داشته باشید.

بدین ترتیب شما حتی می‌توانید برای نظارت دقیق تر بر عملکرد آموزشی فرزندان خود اپلیکیشن دیسون را بر روی موبایل خود نصب کنید و تنها در زمانهای مشاهده دروس ویدئویی و یا آزمون آنرا به فرزندان خود تحویل دهید.

امکانات دیسون برای معلمین و مدرسان

معلمین و مدرسین می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن دیسون بر عملکرد دانش آموزان خود نظارت داشته باشند. همچنین امکان همکاری با تیم محتوای دیسون و کسب درآمد نیز وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

کسب درآمد :

معلمین می‌توانند شبکه اختصاصی خود را در اپلیکیشن دیسون داشته باشند و بدین ترتیب با افزودن دانش آموزان خود، علاوه بر نظارت بر عملکرد آموزشی آنها، کسب درآمد نمایند. سؤالات تراز اول و چالش برانگیز طراحی کنید، سؤالات خود را در اپلیکیشن به اشتراک بگذارید، در ازای حل شدن سؤالات توسط دانش‌آموزان درآمد کسب کنید.

معلمین همچنین می‌توانند دانش‌آموزان خود را به شبکه اختصاصی خود اضافه کنند و با شروع فعالیت آنها در دیسون، ضمن نظارت بر عملکرد آنها در اپلیکیشن، کسب درآمد نیز داشته باشند.

دانلود و بررسی اپلیکیشن دیسون (Dison) ؛ به سبک جدید درس بخون!

نظارت بر دانش‌آموزان به صورت مستمر :

دیسون این امکان رو در اختیار معلمین قرار می‎دهد که بتواند دانش آموزان خود را در اپلیکیشن تعریف نمایند و پس از آن بر عملکرد آموزشی آن‌ها نظارت دقیق و مستمر داشته باشند. شناسایی و رفع نقاط ضعف دانش‌آموزان، کمک به دانش‌آموزان برای پیروی از برنامه آموزشی و درک بهتر نیازهای آموزشی دانش‌آموزان و معلمین از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن برای معلمان و مدرسان است.

معلمین می‌توانند از دیسون به عنوان ابزاری برای پایش دانش‌آموزان خود استفاده نمایند و همچنین به مقایسه آماری وضعیت آنها با سایر دانش‌آموزان بپردازند و با استفاده از گزارشات تحلیلی دیسون، نسبت به رفع موانع یادگیری اقدام نمایند.

امکانات دیسون برای مدارس ؛ شبکه اختصاصی مدارس

مدیران و دست‌اندرکاران مدارس می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن شبکه اختصاصی برای مدرسه خود راه‌اندازی کنند و به این واسطه نظارت بیشتری بر روی وضعیت درسی دانش‌آموزان خود داشته باشند. دیسون بستر مناسبی برای بهبود و ارتقای سطح مدرسه است.

شبکه اختصاصی مدرسه چیست؟

مدارس می‌توانند شبکه اختصاصی خود را در اپلیکیشن دیسون داشته باشند و بدین ترتیب با افزودن دانش آموزان خود به شبکه مدرسه، علاوه بر نظارت بر عملکرد آموزشی آنها، کسب درآمد نمایند. برخورداری از شبکه اختصاصی مدرسه در قالب اپلیکیشن مجزا، ایجاد شبکه اشتراک گذاری اطلاعات میان والدین، مدرسین و دانش‌آموزان و رقابت با سایر مدارس و دریافت رتبه‌بندی از جمله امکاناتی است که دیسون در اختیار مدارس قرار می‌دهد.

با در اختیار داشتن شبکه اختصاصی و اپلیکیشن اختصاصی، مدارس می‌توانند ضمن برقراری ارتباط داخلی میان مدرسین و دانش‌آموزان، از امکانات اپلیکیشن برای اطلاع رسانی گسترده به دانش‌آموزان خود نیز استفاده نمایند.

دانلود و بررسی اپلیکیشن دیسون (Dison) ؛ به سبک جدید درس بخون!

دیسون این امکان را در اختیار مدارس قرار می‌دهد که بتوانند دانش‌آموزان خود را در اپلیکیشن تعریف نمایید و پس از آن بر عملکرد آموزشی آنها نظارت دقیق و مستمر داشته باشید. شناسایی و رفع نقاط ضعف دانش‌آموزان، کمک به دانش‌آموزان برای پیروی از برنامه آموزشی و درک بهتر نیازهای آموزشی دانش‌آموزان و معلمین از جمله فواید این کار است.

مدارس می‌توانند از دیسون به عنوان ابزاری برای پایش دانش‌آموزان خود استفاده نمایند و همچنین به مقایسه آماری وضعیت آنها با سایر دانش‌آموزان بپردازند و با استفاده از گزارشات تحلیلی آن، نسبت به رفع موانع یادگیری اقدام نمایند.

نظرات کاربران درباره اپلیکیشن دیسون

تا این لحظه بیش از ۱۰۰ هزار نفر در مارکت گوگل‌پلی اپلیکیشن دیسون را دریافت کرده‌اند. از نزدیک به ۱۷۰۰ نفری که در این مارکت به اپلیکیشن دیسون امتیاز داده‌اند، میانگین ۴ از ۵ نمره برای آن ثبت شده است. مانند همه مقولات دیگر این اپلیکیشن نیز موافقان و مخالفان خود را دارد. برخی معتقدند این برنامه کلاه‌برداری و پول دور ریختن است و برخی دیگر می‌گویند از کار با این اپ رضایت دارند.

یکی از کاربران نوشته بود: “اصلا نصب نکنید کلاه برداریه اگه واقعا واس یادگیری بود رایگان میزاشتن بعدشم همه چیزایی که جم تبلیغ میکنه تقلبیه هم این برنامه هم بیدونت مال یه سازندس هردوتا هم دیسبن و بیدبن میخوان”.

بیشتر بخوانید: دانلود و بررسی اپلیکیشن بیدونت (bidonet) ؛ همه‌چیز درباره حراجی آنلاین بیدونت

برخی دیگر از کاربران نیز از عملکرد ضعیف برنامه گله‌مند بودند. یکی نوشته بود: “سلام من همین حالا نصب کردم و میخواهم ببینم که چه طوری است ولی با نظر های دوستان عزیزم می‌گویند که برنامه دیسون بسیار عالی است ولی متاسفانه یک دفعه باز می‌شود و یک دفعه باز نمی شود.”

کاربر دیگری به نام Amir Horm نیز نوشته بود:

حاجی این اصلا کار نمیکنه میرم تو برنامه شروع میزنم رو ۰درصد میمونه چند بارم پاکش کردم اومدم نصب کردم اصلا دیگه بالا نمیاره نزدیکه امتحانات ترمه لطفا درسش کنید
دانلود و بررسی اپلیکیشن دیسون (Dison) ؛ به سبک جدید درس بخون!نظرات کاربران در مورد اپ دیسون (اعتبار : گوگل‌پلی)

یکی از کاربران نیز مانند بسیار دیگر از عملکرد ضعیف دیسون ناراضی بود. FanArt Twd نوشته بود: “آقا این چه مسخره بازی هس در آوردید من الان یادگیری ریاضی رو خریدم الان نوشته درحال آماده سازی اطلاعات نیم ساعته منتظر هیچی به هیچی خواهشا رسیدگی کنید.”

morteza ataollahy نیز از کند بودن برنامه گله کرده بود: “سلام. قبلن برنامه روان تر. کار می کرد الان نه فیلم ها باز میشن و نه سوالات. لطفا رسیدگی کنید. و راهنمایی که چرا اینطوریه و راهش چیه.”

Mehdi Esa zadeh کاربر دیگری بود که حتی نمی‌توانست برنامه را به درستی نصب کند. او نوشته بود:

آقا این چه وضع شه من هرچی میخوام نصب کنم اول زده حجمش کمه بعد میگه بالای صد مگابایت هیچی نمیتونم نصب کنم لطفا رسیدگی کنید.

دانلود و بررسی اپلیکیشن دیسون (Dison) ؛ به سبک جدید درس بخون!نظرات کاربران در مورد دیسون (اعتبار : گوگل‌پلی)

بیشتر بخوانید :

بررسی اپلیکیشن سرآشپز پاپیون ؛ یک شبکه اجتماعی آشپزی ایرانی بررسی اپلیکیشن برنده شو ؛ جواب بده، میلیونر شو! اپلیکیشن فوتلیدی (FootLady) ؛ اولین اپلیکیشن اختصاصی فوتبال و فوتسال زنان

منبع: techrato

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی