ایزدیار: به خاطر پرسپولیس 6 طلا گرفتم!


ایزدیار: به خاطر پرسپولیس 6 طلا گرفتم!
شاهین ایزدیار شناگر طلایی ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ گفت: تیم محبوب من پرسپولیس است و بخش زیادی از انگیزه‌هایم برای کسب ۶ مدال طلا این بود که طرفدار پرسپولیس هستم.

به گزارش خبرورزشی، شاهین ایزدیار در پایان رقابتش در رشته شنا گفت: فقط می توانم خدا را شکر کنم که با وجود این خستگی، در ۶ روز و با وجود فشار فراوان توانستیم در ۷ ماده مدال کسب کنم آن هم در شرایطی که فشار بالایی را تحمل کردم.

این ورزشکار طلایی ادامه داد: واقعا سخت است که ورزشکاری در این سطح، بخواهد این طور به بدنش فشار وارد کند و ۶ طلا هم بگیرد. خدا را شکر که بهترین ورزشکار پاراآسیایی شدم، خدا را شکر که این افتخار نصیب کاروان ایران شد. می‌خواهم از تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند و دعایم کردند، به خصوص از همه خبرنگاران و عکاسانی که در این روزها در کنارم بودند، تشکر کنم. این همه انرژی مثبت باعث رقم خوردن ۶ طلا شد.

وی در مورد عمل به وعده اش بابت کسب ۶ مدال طلا، اضافه کرد: پیش از شروع مسابقات روی همین ۶ مدال طلا حساب کرده بودم. تمام برنامه ریزی‌ام این بود که بتوانم بهترین اتفاق ممکن را رقم بزنم. البته با احترام به همه هواداران فوتبال، تیم محبوب من پرسپولیس است و بخش زیادی از انگیزه‌هایم برای کسب ۶ مدال طلا این بود که طرفدار پرسپولیس هستم. در حالت کلی می‌خواستم هر طور شده مردم ایران را شاد و خوشحال کنم و خدا را شکر که بهترین نتایج را گرفتم.

از ایزدیار در مورد تنها نشان نقره‌اش بین ۶ مدال طلا نیز پرسیدیم که این طور پاسخ داد: ثبت شدن این مدال نقره در کارنامه ام دلیل داشت؛ در ماده ای نقره گرفتم که تخصص رقیب قزاق بود. رشته او استقامت است. به هر حال یک ورزشکار نمی‌تواند هم در سرعت عالی باشد و هم در استقامت. من تمام مدال های نیمه استقامت را هم گرفتم و در ۲۰۰ متر هم قهرمان شدم اما ورزشکار قزاقستانی در ۴۰۰ متر رکوردهای بهتری نسبت به من دارد و چاره دیگری نداشتم. اگر می‌خواستم در آن ۴۰۰ متر طلا بگیرم، ممکن بود یک مدال طلای دیگر را از دست بدهم.

ایزدیار: به خاطر پرسپولیس 6 طلا گرفتم!

بهترین ورزشکار پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ادامه داد: خدا را شکر که هم به مدال طلا رسیدم، هم به کاروان ایران کمک کردم و هم به عدد ۶ که متعلق به پرسپولیس است دست یافتم. هر چه می‌خواستم را کسب کردم. انتخاب به عنوان بهترین ورزشکار این رقابت ها نیز افتخار بزرگتری برای من بود. از حالا به بعد، برای چند روزی استراحت خواهم کرد. به محض بازگشت به ایران، به مشهد می روم و دو روز آنجا می مانم. دو، سه هفته ای مشغول استراحت می‌شوم و بعد، زیر نظر مهدی ضیایی و محمدحسین اقبالی تمرینات را شروع می کنم تا برای مسابقات جهانی آماده شوم. در آینده ای نه چندان دور نیز باید خود را مهیای پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ کنم.

ایزدیار در مورد جو مثبتی که به خاطر مدال‌هایش در ایران به راه افتاده، گفت: بله، از این ماجرا خبر دارم. خیلی‌ها در فضای مجازی به من پیام دادند و با این پیام‌ها، انرژی‌ام چند برابر شد. خدا را شکر می‌کنم در این شرایط که واقعا مردم در سختی و استرس به سر می‌برند، توانستم ۶ بار برای لحظه ای که شده آنها را خوشحال کنم و غم را از دل شان بردارم.

ایزدیار: به خاطر پرسپولیس 6 طلا گرفتم!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403