جیمز گان به‌طور رسمی نویسنده فیلم Suicide Squad 2 خواهد بود


جیمز گان به‌طور رسمی نویسنده فیلم Suicide Squad 2 خواهد بود

کمپانی DC بلاخره به‌طور رسمی در وبسایت خود تایید کرد که جیمز گان وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Suicide Squad 2 را بر عهده گرفته و ممکن است او کارگردانی این فیلم را هم بر عهده داشته باشد. در حالی که مارول به دنبال یک کارگردان جدید برای فیلم خود است، جیمز گان در یکی از پروژه های DC حضور پیدا می کند. برادران وارنر به صورت رسمی اعلام کرده جیمز گان...

کمپانی DC بلاخره به‌طور رسمی در وبسایت خود تایید کرد که جیمز گان وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Suicide Squad 2 را بر عهده گرفته و ممکن است او کارگردانی این فیلم را هم بر عهده داشته باشد.

در حالی که مارول به دنبال یک کارگردان جدید برای فیلم خود است، جیمز گان در یکی از پروژه های DC حضور پیدا می کند. برادران وارنر به صورت رسمی اعلام کرده جیمز گان نویسندگی سناریو فیلم Suicide Squad 2 را بر عهده دارد. «تیفانی اسمیت» (Tiffany Smith) در این مورد گفت:

این خبر رسمی است که ما یک عضو جدید در خانواده DC داریم: جیمز گان، نویسنده و کارگردان فیلم Suicide Squad 2 خواهد بود. گان آماده است تا پس از اولین فیلم که توسط دیوید آیر نوشته شده و به کارگردانی آن هدایت شود، فیلم‌نامه کاملا تازه‌ای به ما ارائه دهد.

«گوین اُکانر» (Gavin O’Connor) که در ابتدا قرار بود نویسندگی و کارگردانی فیلم Suicide Squad 2 را برعهده بگیرد اکنون به سراغ پروژه بعدی خود رفته که احتمالا دنباله فیلم The Accountant با بازی بن افلک خواهد بود.

در حالی جیمز گان به عنوان نویسنده فیلم Suicide Squad 2 تایید شده هنوز مشخص نیست که کارگردانی این فیلم را نیز برعهده خواهد گرفت یا نه. اما طبق گزارش جدید، ممکن است دی‌سی و برادران وارنر از گزینه متفاوت‌تری برای کارگردانی دنباله فیلم Suicide Squad استفاده کند. وب‌سایت DC در ادامه خبر خود اضافه کرد که حضور گان ممکن است باعث تغییر بازیگران یا حتی شخصیت‌های فیلم این مجموعه از دنیای دی سی (DC) شود و گان در واقع قرار است از نگاه خود فیلمنامه فیلم جدید این مجموعه را بنویسد.

برخلاف انتظارهای اولیه، فیلم برداری فیلم Suicide Squad 2 سال آینده میلادی آغاز می شود. با توجه به این موضوع، فیلم Suicide Squad 2 زودتر از سال 2020 روی پرده سینما قرار نمی گیرد.

در ادامه سال جاری میلادی فیلم آکوامن با بازی جیسون موموآ اکران می شود و در سال آینده نیز شاهد قرارگیری فیلم مستقل جوکر روی پرده سینما خواهیم بود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جیمز گان به‌طور رسمی نویسنده فیلم Suicide Squad 2 خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش نگرانی ها در آمریکا و اروپا نسبت به پیشروی احتمالی نیروهای مسلح روسیه