یک خبر فوق العاده برای تراکتورسازی ؛ تصمیم جدید مالک پولدار تراکتور!


باشگاه تراکتورسازی در زمان مالکیت جدید روزهای متفاوتی پشت سر می‌گذارد و محمدرضا زنوزی مطلق تصمیم گرفته تا بهترین امکانات ممکن را در اختیار تراکتورسازان قرار دهد تا این تیم بتواند مسیر موفقیت را هرچه سریع‌تر طی کند. ساخت و تجهیز «مجموعه اقامتی ورزشی تراکتور» در کنار زمین‌های تمرین و بازی این تیم جدیدترین اقدام باشگاه است که تا سه ماه آینده طی...

یک خبر فوق العاده برای تراکتورسازی ؛ تصمیم جدید مالک پولدار تراکتور!

ساخت کمپ ویژه تراکتورسازی تا سه ماه آینده
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۹
یک خبر فوق العاده برای تراکتورسازی ؛ تصمیم جدید مالک پولدار تراکتور!

مسئولان باشگاه تراکتورسازی در نظر دارند تا ساخت کمپ ورزشی- اقامتی این باشگاه را تا ۳ ماه آینده تکمیل کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه تراکتورسازی در زمان مالکیت جدید روزهای متفاوتی پشت سر می‌گذارد و محمدرضا زنوزی مطلق تصمیم گرفته تا بهترین امکانات ممکن را در اختیار تراکتورسازان قرار دهد تا این تیم بتواند مسیر موفقیت را هرچه سریع‌تر طی کند.

ساخت و تجهیز «مجموعه اقامتی ورزشی تراکتور» در کنار زمین‌های تمرین و بازی این تیم جدیدترین اقدام باشگاه است که تا سه ماه آینده طی برنامه فازبندی شده افتتاح و مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

سید علی سید هاشمی مدیر این پروژه درباره روند آماده‌سازی «مجموعه اقامتی ورزشی تراکتور» می‌گوید:

«تأسیس مجموعه مذکور در ابتدا صرفاً با هدف ساخت سوئیت برای اقامت بازیکنان به درخواست مربیان؛ طی سال‌های گذشته جزو اهداف مجموعه بنیان دیزل بوده که با خرید سهام باشگاه تراکتور به پروژه بزرگ‌تری تبدیل شد و هم‌اینک در مساحتی با زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع در حال آماده‌سازی است. این پروژه طی فازبندی در سه‌طبقه تا سه ماه آینده طبق برنامه پیش‌بینی‌شده تحویل تیم تراکتورسازی خواهد شد.»

همچنین در کنار این طرح رختکن ورزشگاه بنیان دیزل به جکوزی، استخر آب سرد و گرم و امکانات به‌روز تجهیز شده و ایجاد استخر و امکانات رفاهی برای «مجموعه اقامتی ورزشی تراکتور» از دیگر برنامه‌های این طرح است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس