نشانه های زن خیانتکار: 15 نشانه‌ مشترک زنان خیانتکار که نمی‌دانستید


نشانه های زن خیانتکار: 15 نشانه‌ مشترک زنان خیانتکار که نمی‌دانستید

نگران این هستید که نکند همسرتان به شما خیانت می‌کند؟ نشانه های زن خیانتکار چیست؟ یک مطالعه در دانشگاه ایندیانا، دریافت که تقریبا یک پنجم زنانی که در مطالعه شرکت کردند، به شرکای خود خیانت کردند و مطالعه‌ای که در مجله درمان زوج و رابطه به چاپ رسید گزارش کرد که 55٪ زنان متاهل، در برهه‌ای از زندگی زناشویی خود، وارد رابطه جنسی خارج از ازدواج شده‌اند....

نگران این هستید که نکند همسرتان به شما خیانت می‌کند؟ نشانه های زن خیانتکار چیست؟ یک مطالعه در دانشگاه ایندیانا، دریافت که تقریبا یک پنجم زنانی که در مطالعه شرکت کردند، به شرکای خود خیانت کردند و مطالعه‌ای که در مجله درمان زوج و رابطه به چاپ رسید گزارش کرد که ۵۵٪ زنان متاهل، در برهه‌ای از زندگی زناشویی خود، وارد رابطه جنسی خارج از ازدواج شده‌اند. اگر نگران این هستید که همسرتان دارد خطایی می‌کند، هشدارها و نشانه های زن خیانتکار که باید از آن‌ها آگاه باشید را در این‌جا آورده ایم.

نشانه های زن خیانتکار: 15 نشانه‌ مشترک زنان خیانتکار که نمی‌دانستید

نشانه های زن خیانتکار

۱. او در دهه سوم زندگی خود است

به گفته متخصصان حوزه خیانت، آمار خیانت در زنانی که در اواسط دهه سوم زندگی خود هستند و حدود ۷ سال از ازدواج‌شان می‌گذرد، بالاست.

۲. او کار می‌کند

احتمال خیانت زنان شاغل از زنان خانه‌دار بیشتر است. و به گفته دکتر شرلی گلس – متخصص در حوزه خیانت زنان – احتمال خیانت این زنان با مردان همکار خود بیشتر است. این مسئله تا حدودی به موقعیت ربط دارد. به گفته دکتر سیندی هازان، استادیار روابط انسانی در کرنل، ما معمولا افرادی که با آن‌ها کار می‌کنیم را دوست داریم. اما این مسئله، واقعیت زندگی شغلی امروزه را نیز نشان می‌دهد که کار کردن در کنار هم، ارتباطات عمیقی را به وجود می‌آورد. اما همان‌گونه که می‌دانید، فقط زنان نیستند که خیانت می‌کنند.

۳. درآمد سالانه بالایی دارد

این مسئله درمورد مردان نیز صدق می‌کند. با استناد به مرکز تحقیقاتی National Opinion، افرادی که درآمد بالایی دارند بیشتر احتمال خیانت کردن‌شان وجود دارد زیرا می‌توانند برای برخی مسائل هزینه کنند.

نشانه های زن خیانتکار ۴: قبلا ازدواج کرده است

به گفته دکتر بونی ایمر ویل، طلاق و خیانت در ازدواج‌های دوم از ازدواج اول بیشتر است.

مطلب مرتبط: نشانه های مرد خیانتکار: ۲۰ نشانه شوهر خیانتکار که نمی‌دانستید

۵. یکی از والدینش، رابطه خارج از ازدواج داشته است

به گفته دکتر ویل، احتمال دارد فرزندان افراد خیانتکار، سابقه خانواده خود را تکرار کنند.

۶. با شما خوشبخت نیست

با استناد به مرکز تحقیقاتی National Opinion از میان نمونه ۵۴۴ نفری که به همسران خود خیانت کرده بودند، احتمال خیانت در زنانی که می‌گویند خیلی خوشبخت نیستند، چهار برابر زنانی است که می‌گویند خیلی خوشبخت هستند. و حدود نیمی از زنان فکر می‌کنند اگر ازدواجی دچار مشکل باشد، خیانت هیچ ایرادی ندارد: او فقط به خاطر بچه‌ها در این ازدواج مانده است!

نشانه های زن خیانتکار ۷: او یک کودک ۱ ساله دارد

با استناد به یک مطالعه ۶ ساله در دانشگاه واشنگتن که روی زوج‌های جوان انجام شد، دو سوم زنان، کاهش رضایت در ازدواج را گزارش کردند.

۸. به کلیسا یا مکان‌های مقدس نمی‌رود

با استناد به مرکز تحقیقاتی NORC، احتمال خیانت در زنانی که هرگز به مکان‌های مذهبی نمی‌روند، ۲.۵ برابر زنانی است که بیش از یک بار در هفته به چنین مکان‌هایی می‌روند.

مطلب مرتبط: ۶۲ حقیقت جالب در مورد خیانت کردن به همسر که نمی‌دانستید

۹. زمان زیادی را با هم نمی‌گذرانید

با استناد به مطالعه‌ای که توسط دکتر دیوید اتکینز، روانشناس بالینی در موسسه تحقیقاتی تراویس در پاسادنا کالیفرنیا انجام شد، افرادی که پس از یک خیانت به روانشناس مراجعه می‌کنند، نسبت به زوج‌های دیگر، زمان کمتری را با هم می‌گذرانند. معمولا مردان چنین فکر می‌کنند که وقتی ازدواج کرده‌اند، دیگر نیازی به خیلی کارها نیست! بنابراین همسران‌شان به سراغ کسی می‌روند که دوباره به آن‌ها حس عشق بدهد.

۱۰. عزت نفس پایینی دارد

با استناد به مطالعه‌ای که توسط دکتر دیوید ام. باس – روانشناس فرگشتی – انجام شد، از نظر زنانی که خیانت می‌کنند، یکی از خوبی‌های رابطه، بالا بردن اعتماد به نفس است.

نشانه های زن خیانتکار ۱۱: کمی دیوانه است

مطالعات نشان می‌دهند احتمال خیانت در زنانی که خودشیفته بوده و به دنبال تنوع و هیجان جنسی هستند، از زنانی که چنین ویژگی‌های شخصیتی ندارند، بیشتر است. همچنین با استناد به مطالعه انجام شده توسط دکتر دیوید اشمیت، استادیار روانشناسی در دانشگاه بردلی در پئوریا، ایلینوی، زنانی که برون‌گرا هستند و رفتار دوستانه دارند بیشتر از بقیه، چنین پیشنهادهایی را دریافت می‌کنند.

مطلب مرتبط: ۱۰ کشور با بیشترین خیانت همسران

۱۲. زیباست

درمانگر ازدواج، دکتر پپر شوارتز، در کتاب خود « هر چیزی که درمورد عشق و رابطه جنسی می‌دانید اشتباه است» می‌گوید، چنین زنانی، احساسات زیادی را دریافت می‌کنند و به دوست داشته شدن عادت دارند.

نشانه های زن خیانتکار: 15 نشانه‌ مشترک زنان خیانتکار که نمی‌دانستید

نشانه های زن خیانتکار ۱۳: و زیباتر می‌شود

آیا مدام از این آرایشگاه به آن آرایشگاه می‌رود؟ لباس‌های جدید می‌خرد؟ با استناد به مطالعات انجام شده توسط روانشناسان باس و اشمیت، اهمیت دادن به ظاهر و بهبود آن، یکی از روش‌های زنانه برای جذب جنس مخالف است.

۱۴. رابطه جنسی متفاوتی می‌خواهد

به گفته دکتر دون – دیوید لاسترمن، نویسنده کتاب خیانت : یک راه نجات، اگر همسرتان ابزارهای جنسی را به شما معرفی می‌کند یا از پوزیشن جدیدی در رابطه جنسی حرف می‌زند که از رفتارهای معمول او خارج است، ممکن است این‌ها را از فرد جدیدی یاد گرفته باشد.

مطلب مرتبط: ۱۰ باید و نباید در مواجهه با خیانت‌همسر

۱۵. در دوره تخمک گذاری است

تحقیق جدیدی که توسط دکتر استیون گنگستند در دانشگاه نیومکزیکو انجام شد، نشان می‌دهد که رویاپردازی‌های جنسی زنان درمورد مردان دیگر، در دوران تخمک گذاری دو برابر می‌شود. به عبارت دیگر، زن به این فکر می‌کند که رییسش می‌تواند پدر فرزند بعدی‌اش باشد!! البته خیلی نباید نگران این مسئله باشید.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده- مژگان گوران

منبع:bestlifeonline

نشانه های زن خیانتکار: ۱۵ نشانه‌ مشترک زنان خیانتکار که نمی‌دانستید

نوشته های مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد