به گزارش افکارنیوز،

برایان هنری بازیگر مطرح سینمای هالیوود که در آثاری همچون مرد عنکبوتی و "آتلانتا" به ایفای نقش پرداخته برای بازی در فیلم " گودزیلا علیه کینگ کونگ" قرارداد بست.

این فیلم تلفیقی از دو هیولای وحشتناک سینمای هالیوود و ژاپن است. گودزیلا اسطوره و هیولای ژاپنی سالها فیلمنامه های متنوعی را از آن خود کرده و از سویی دیگر کینگ کونگ یکی از هیولاهای محبوب هالیوودی است.

"آدام وینگارد" کارگردان فیلم های اکشن و جنایی هالیوود کارگردانی "گودزیلا علیه کینگ کونگ" را بر عهده داشته و لیندسی بییر به همراه ماکرس بورنشتاین نگارش فیلمنامه اثر را انجام داده اند.

علاوه بر بازیگر فیلم ددپول 2، حضور سه بازیگر دیگر در این فیلم قطعی شده است.بیلی بابی براون، زیزی ژانگ و همچنین ون مارتن از جمله بازیگرانی هستند که در کنار جولیا دنیسون به ایفای نقش پرداخته اند.

به تازگی دو نسخه متفاوت از گودزیلا و کینگ کونگ روی پرده رفته که هر کدام اقبال متفاوتی را از سوی مخاطبان به همراه داشته است. فیلم سینمایی "کونگ" به تازگی در هالیوود موفق بوده است.

"گودزیلا علیه کینگ کونگ" شورش کرد/عکس

کونگ (جزیره جمجمه) فیلمی حماسی ماجراجویی است که "جوردن وی روبرت" بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته "درک کانالی" آن را کارگردانی کرده‌است.

تام هیدلستون، بری لارسن، ساموئل ال جکسون و جان رایلی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. داستان فیلم در مورد گروهی از اکتشاف‌گران است که سفری ماجراجویانه را به جزیره‌ای گرمسیری، اسرارآمیز و پر رمز و راز آغاز می‌کنند.