تاکید بر ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت


تاکید بر ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به زودی شاهد افتتاح کارخانه بزرگ فولاد در استان خواهیم بود، گفت: ارتباط دانشگاه با صنعت باید قوی‌تر از گذشته باشد.

به گزارش ایسنا، فرهاد فلاحتی امروز (21 مهر) در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: باید توجه لازم به آموزش عالی استان صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه سنگ بنای توسعه کشور و استان آموزش عالی است، گفت: مسیری که امروز استان طی کرده مدیون فعالیت‌های آموزش عالی است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به آموزش عالی استان در مقایسه با سایر دانشگاه‌های کشور مدنظر باشد، افزود: توسعه متوازن دانشگاه‌ها مورد توجه ما است.

فلاحتی با بیان اینکه دانشگاه‌های نوپای بسیاری وجود دارند اما آماده جهش‌های علمی هستند، تصریح کرد: طرح آمایش آموزش عالی منطبق بر آمایش سرزمینی باشد.

وی ادامه داد: باید با ایجاد این طرح بدانیم مشکلات خود را چگونه حل کنیم لذا دانشگاه‌ها باید حل کننده این مسائل و مشکلات باشند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: محصولات استراتژیک خوبی در استان داریم و امیدواریم رشته‌هایی در زمینه‌های زعفران و زرشک در استان ایجاد شود.

فلاحتی با بیان اینکه به زودی شاهد افتتاح کارخانه بزرگ فولاد در استان خواهیم بود، اظهار کرد: ارتباط دانشگاه با صنعت باید قوی‌تر از گذشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تقویت دانشگاه فرهنگیان استان یک ضرورت است، یادآور شد: باید مشکلات فعلی دانشگاه‌های استان در نظر گرفته شود و لازم است با درنظرگرفتن اولویت این مشکلات را حل کنیم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا