عصبانیت استیلی از نرفتن به پک!


مدیرفنی تیم ملی امید می‌گوید هرگاه اعضای تیم امید درخواست داشته‌اند که به ساحتمان پک مراجعه کنند، با دلایل متفاوت موفق به انجام آن نشده‌اند.

عصبانیت استیلی از نرفتن به پک!

مدیرفنی تیم ملی امید می‌گوید هرگاه اعضای تیم امید درخواست داشته‌اند که به ساحتمان پک مراجعه کنند، با دلایل متفاوت موفق به انجام آن نشده‌اند.

به گزارش صدای ایران از ایلنا، حمید استیلی در پایان تمرین امروز تیم ملی فوتبال امید در پاسخ به این سوال که کارلوس کی روش امروز گفته بود او به روسیه رفته و بازی‌های جام جهانی را تماشا کرده اما به ساختمان پک نرفته، گفت: به هزینه خودم و خانواده‌ام به روسیه رفتیم. در بین مردم هم نشستیم و نه در اینکه در جایگاه ویژه باشیم.

او ادامه داد: یک ریال آن هم از تیم ملی نبود و حتی الان هم بخواهم بروم با هزینه خودم است و هیچ هزینه‌ای از بودجه تیم ملی خرج نمی‌کنم.

استیلی افزود: کادرفنی و همه هستند از آنها سوال کنید، ببینید آیا ما رفتیم یا نرفتیم. اتفاقا خیلی خوب است. نه تنها ما، تیم جوانان و نوجوانان بحث یک ملت است. همه ما زیرمجموعه فدراسیون فوتبال هستیم و همه ما و حتی آقای کرانچار از تیم ملی حمایت کردیم. حتی در آکادمی هم که بودند ما سمت آن زمین نرفتیم و سه زمین عوض کردیم. در خیریه عمل، کارگران و حالا هم پیکان شهر. هیچگاه نخواستیم حاشیه‌ای درست شود. اینکه از ما سوال کردند پک رفتیم یا نرفتیم، گفتیم که نرفتیم. به آنجا رفتیم اما گفتند وقتش نیست.

مدیرفنی تیم ملی امید گفت: ما به فدراسیون فوتبال نامه زدیم که فردا در پک ریکاروی کنیم و قبلا هم به فدراسیون فوتبال نامه زدیم که جواب نداده‌اند. خودمان هم که در کمپ بودیم و خواستیم برویم گفتند تعمیرات است و نمی‌شود به آنجا بروید. هیچ وقت خدایی نکرده دنبال این نیستیم که مشکلی ایجاد شود و همه ما زیرمجموعه فدراسیون فوتبال هستیم. الان هم درخواست دادیم و باید ببینیم با آن موافقت می‌شود یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا