45مجروح حادثه تروریستی اهواز زیر پوشش بنیاد شهید قرار می گیرند


45مجروح حادثه تروریستی اهواز زیر پوشش بنیاد شهید قرار می گیرند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: ۶۹نفر در حادثه تروریستی ۳۱شهریور اهواز مجروح و در بیمارستان ها پذیرش شده و زیر درمان قرار گرفتند که ۴۵ نفر از این تعداد زیرپوشش خدمات بنیاد شهید خوزستان قرار می گیرند.

عبدالرضا فرجیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: کمیسیونی در ۲ نهاد سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی تشکیل و وضعیت مجروحیت آنان با توجه به مدارک بالینی آنان مورد بررسی قرار گرفته و به زودی نتیجه آن به کمیسیون درصد جانبازی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور منعکس و سپس حداکثر ۲ماه مجروحان معرفی شده به بنیاد شهید تعیین درصد، و زیرپوشش قرار می گیرند.

وی با اشاره به دستور رییس سازمان متبوع مبنی بر فوریت تعیین درصد مجروحان و تعیین تکلیف شهدای حادثه تروریستی ۳۱شهریور اهواز بیان کرد: کارهای مقدماتی در بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان انجام شده و مشکل و ابهام خاصی وجود ندارد.

خانواده های شهدای حادثه تروریستی اهواز تا دهم آبان زیرپوشش بنیاد شهید قرار می گیرند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: خانواده های معظم شهدای حادثه تروریستی اهواز تا دهم آبان مصادف با چهلمین روز این حادثه زیرپوشش خدمات حمایتی بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان قرار می گیرند.

فرجیان با بیان اینکه کارهای مقدماتی برای زیرپوشش قرار دادن خانواده های شهدا در روزهای نخست پس از این حادثه صورت گرفته افزود: خانواده های ۲۴شهید این حادثه از خدمات بنیاد شهید بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: خدمت به خانواده های شهدای افتخاری ماندگار برای خدمتگزاران خواهد بود.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه ، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۲ روز پس از حادثه تروریستی ۳۱شهریور اهواز با حضور در منازل تعدادی از خانواده های شهدای این حادثه، از مجروحان بستری در بیمارستان های اهواز از آنان عیادت و در آیین تشییع شهدای این حمله تروریستی شرکت کرد.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر بر رسیدگی فوری به وضعیت مجروحان و خانواده های شهدای این حادثه تروریستی تاکید کرده بود.

در جریان حمله تروریستی اهواز در ۳۱شهریور ماه که به مناسبت نخستین روز از هفته دفاع مقدس در حال برگزاری بود ۲۴نفر به شهادت رسیدند و ۶۹نفر بر اثر شلیک مستقیم تروریست ها مجروح شدند.

هر پنج عامل تروریستی این حمله وحشیانه و غیرانسانی توسط ماموران امنیتی و انتظامی به هلاکت رسیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...