شهید همدانی و یک خاطره


شهید همدانی و یک خاطره

یکی از دوستان سردار شهید همدانی به خاطره‌ای با این شهید مدافع حرم و نحوه آشنایی‌اش با ایشان ‌اشاره کرد و گفت: اولین‌باری که حاج حسین همدانی را دیدم در نمازجمعه همدان بود و آشنایی ما از ستاد پشتیبانی جبهه‌های حق علیه باطل آغاز شد.

سیداحمد اردستانی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در یکی از روزهایی که به ستاد پشتیبانی رفتم متوجه شدم که حاج حسین در جبهه‌های غرب کشور مستقر و تقاضای چند دستگاه خودروی تویوتا برای رساندن مهمات به رزمندگان را از کمیته پشتیبانی کرده بود بنابراین از همکاران خود در تعاونی فلزکاران درخواست جمع‌آوری کمک‌های نقدی کردم. پس از جمع‌آوری مبلغی به تهران رفته و 6 دستگاه تویوتای صفر را تحویل گرفته و این خودروها را در همدان بغل‌نویسی کرده و در تریبون نمازجمعه به نمازگزاران اعلام کردیم رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل به کمک‌های نقدی شما نیاز دارند.سپس شاهد سرازیری سیل عظیم جمعیت به سمت تویوتاها بودیم که با شور و شوق کمک‌های نقدی خود را تقدیم می‌کردند.

اردستانی‌زاده کل مبالغ جمع‌آوری شده را نزدیک به یک میلیون تومان دانست و اضافه کرد: این پول صرف خرید مقداری گوشت شد و روز شنبه برای تحویل خودروها و گوشت‌ها به جبهه‌های حق علیه باطل حرکت کرده و به سمت مقر فرماندهی غرب کشور که حاج حسین همدانی در آنجا مستقر بود، رفتیم.آن زمان هوا سرد بود اما خوشبختانه مشکل خاصی نداشتیم و وقتی به مقر فرماندهی رسیدیم از یکی از دژبان‌ها سوال کردم حاج حسین همدانی کجاست، گفت تازه از خط برگشته و استراحت می‌کند، گفتم به او اطلاع دهید از همدان آمده‌ام که همان زمان متوجه حضورم شد و گفت بفرمایید در خدمتم. حاج حسین همدانی به محض دیدنم با من روبوسی کرد و گفت چطوری سید؟ گفتم الحمدالله، بعد به شوخی گفتم ما دوازده نفریم. بقیه در راه هستند و به‌زودی به ما ملحق می‌شوند. آن طرف جاده را نگاه کنید، وقتی حاج حسین تویوتاها را دید دوباره مرا بوسید و گفت: اگر 100 نفر نیرو می‌آوردی آنقدر خوشحال نمی‌شدم که این خودروها را آورده‌ای.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی