تولید بخاری هوشمند هرمتیک در ایران


تولید بخاری هوشمند هرمتیک در ایران

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت سپهر الکتریک از تولید بخاری هوشمند هرمتیک در این شرکت خبر داد.

تولید بخاری هوشمند هرمتیک در ایران
خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت سپهر الکتریک از تولید بخاری هوشمند هرمتیک در این شرکت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیواقتصاد، داود بدلی افزود: سپهر الکتریک نخستین تولید کننده این بخاری هوشمند در کشور است.
وی ادامه داد: بخاری هوشمند هرمتیک دارای مزایایی مختلفی همچون تامین اکسیژن از فضای بیرون ساختمان، امکان نصب بر روی دیوار، افزایش بازده کل به بیش از 85 درصد، کم مصرف (گرید انرژی A)، صرفه جویی در مصرف انرژی تا 50 درصد، مجهز به فن اگزوز، مجهز به جرقه زن هوشمند، مجهز به دو فن الکتریکی جهت گردش هوای مناسب در محیط، بسته بودن کامل محفظه احتراق و خروج کامل گازهای حاصل از احتراق به خارج از ساختمان توسط دودکش دوجداره مخصوص است.
مدیرعامل شرکت سپهر الکتریک گفت: این شرکت به منظور تولید انواع لوازم خانگی در شهر صنعتی البرز قزوین احداث شده است.
وی افزود: در حال حاضر انواع محصولات از قبیل کولرآبی، بخاری گازی، آبگرمکن های مخزنی گازی و برقی، انواع ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک و اجاق گاز صفحه ای در این مجموعه تولید می شود.
بدلی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: کشور امروز در یک وضعیت حساس و ویژه ای قرار دارد و این موضوع از نظر کسی پوشیده نیست.
وی گفت: تمامی تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان با مشکلات عدیده ای از قبیل تحریم ها، محدودیت های بین المللی، دشواری تهیه مواد اولیه و بسیاری موارد دیگر مواجه هستند.
این فعال صنعتی افزود: افرادی که عرق به وطن، تولید ملی و همینطور مدعی کارآفرینی در جامعه هستند باید در شرایط سخت هنری از خود نشان دهند.
وی یادآورشد: کشور در شرایط سخت تحریمی با کمبود های زیادی مواجه است بنابراین بصورت مضاعف در تمامی حوزه ها باید کار و تلاش صورت گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...