شیائومی Mi 6S در گیک بنچ حاضر شد؛ پردازنده اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت رم


شیائومی Mi 6S در گیک بنچ حاضر شد؛ پردازنده اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت رم

رسانه کلیک – گوشی شیائومی Mi 6S به تازگی در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرد. این گوشی هوشمند از سیستم عامل پیش فرض اندروید پای بهره می برد. گوشی شیائومی می 6 اس به عنوان نسخه جدید پرچمدار 2017 این شرکت چینی در گیک بنچ رویت شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این بنچمارک، قدرت […] نوشته شیائومی Mi 6S در گیک بنچ حاضر شد؛ پردازنده اسنپدراگون 835 و 6...

رسانه کلیک – گوشی شیائومی Mi 6S به تازگی در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرد. این گوشی هوشمند از سیستم عامل پیش فرض اندروید پای بهره می برد.

گوشی شیائومی می 6 اس به عنوان نسخه جدید پرچمدار 2017 این شرکت چینی در گیک بنچ رویت شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این بنچمارک، قدرت گوشی آینده شیائومی را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 تامین می کند.

شیائومی برای گوشی Mi 6S سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 و 6 گیگابایت رم در نظر می گیرد. گوشی شیائومی Mi 6S در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 1830 شده و در بخش چند هسته ای امتیاز 6944 را بدست آورده است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند در فضای مجازی منتشر نشده است. این احتمال وجود دارد که نسخه ای از این دستگاه با 4 گیگابایت حافظه رم نیز روانه بازار شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت شیائومی در تاریخ 15 اکتبر از گوشی های شیائومی Mi Note 4 و شیائومی Mi MIX 3 رونمایی می کند. البته شیائومی معرفی این محصولات در تاریخ یاد شده را تایید نکرده است. این احتمال وجود دارد که در این تاریخ با گوشی شیائومی Mi 6S نیز ملاقات کنیم.

شیائومی Mi 6S در گیک بنچ حاضر شد؛ پردازنده اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت رم

گوشی شیائومی می میکس 3 پرچمدار آینده این شرکت چینی محسوب می شود. این دستگاه از طراحی کشویی بهره می برد و فاقد بریدگی بالای صفحه نمایش (Notch) است. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای سیستم شناسایی سه بعدی چهره و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد.

قدرت پرچمدار آینده شیائومی را چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. در رابطه با مشخصات شیائومی Mi Note 4 اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

در ماه جاری میلادی شاهد معرفی گوشی های هوشمند زیادی خواهیم بود. در تاریخ 16 اکتبر شرکت هواوی از گوشی های سری میت 20 رونمایی می کند. از سوی دیگر، در تاریخ 30 اکتبر گوشی وان پلاس 6T در معرض دید عموم قرار می گیرد و در تاریخ 31 اکتبر با گوشی آنر مجیک 2 ملاقات می کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403