رقابت جذاب بیران و عابدزاده در ضیافت پنالتی ها؛/ به چپِ گلرهای ایران بزنید، باخته‌اید (عکس)


دروازه بان های جوان تیم ملی امروز با آمادگی بالایی در تمرینات حاضر شدند و دوئل زیبایی در مهار ضربات پنالتی داشتند.

به گزارش ورزش سه، شاگردان کارلوس کی روش امروز تمرینات خود را برای آماده سازی به منظور حضور در دیدار دوستانه مقابل بولیوی پیگیری کردند. در بخش پایانی این تمرین هافبک ها و مهاجم ها یک دسته شدند و مقابل هم یک بازی هفت به هفت انجام دادند.

در این بازی علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده به عنوان گلر این دو تیم در دروازه ها ایستادند. جدال ستاره های تهاجمی تیم کی روش در انتها به پنالتی کشید و بازیکنان دقایق آخر را به زدن ضربات پنالتی پرداختند.

رقابت جذاب بیران و عابدزاده در ضیافت پنالتی ها؛/ به چپِ گلرهای ایران بزنید، باخته‌اید (عکس)

در خلال ضربات پنالتی دروازه بان های دو تیم مورد توجه بودند و بعد از خوشحالی های فراوانی که در جریان بازی برای گل های تیمشان انجام داده بودند، نوبت به دوئل تن به تن آنها رسیده بود. بیرانوند موفق شد یکی از پنالتی های بازیکنان حریف را بگیرد. در سمت مقابل هم امیر عابدزاده بسیار درخشان ظاهر شد و دو پنالتی را که یکی از آنها ضربه علی قلی زاده بود، به زیبایی هرچه تمام تر مهار کرد. جالب اینجا بود که هر 3 ضربه به سمت چپ علیرضا و امیر زده شد و آنها نشان دادند که توانایی بالایی در گرفتن پنالتی با شیرجه به سمت چپ خود دارند.

واکنش های تماشایی عابدزاده تشویق همبازیانش را در پی داشت و همچنین باعث شد تیمش برنده این نبرد دوستانه درون تیمی باشد. از طرفی مهار زیبای بیرانوند هم خاطره پنالتی معروف کریس رونالدو در جام جهانی را زنده کرد؛ جایی که مهم ترین پنالتی زندگی بیرانوند توسط بهترین بازیکن جهان به سمت چپ او زده شد و این دروازه بان موفق شد توپ را به خوبی مهار کند.

رقابت جذاب بیران و عابدزاده در ضیافت پنالتی ها؛/ به چپِ گلرهای ایران بزنید، باخته‌اید (عکس)

عکس از امیرحسین خیرخواه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید