تصویر جدید اسکات ویلسون به حضور این بازیگر در فصل 9 سریال مردگان متحرک اشاره می کند


تصویر جدید اسکات ویلسون به حضور این بازیگر در فصل 9 سریال مردگان متحرک اشاره می کند

رسانه کلیک – یکی از بازیگران سریال واکینگ دد تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن شاهد حضور اسکات ویلسون در سریال مردگان متحرک فصل 9 هستیم. امروز یکی از بازیگران سریال The Walking Dead، لورن کوهن تصویری را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد. این تصویر حضور اسکات ویلسون در مردگان متحرک فصل […] نوشته تصویر جدید اسکات ویلسون به حضور این بازیگر...

رسانه کلیک – یکی از بازیگران سریال واکینگ دد تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن شاهد حضور اسکات ویلسون در سریال مردگان متحرک فصل 9 هستیم.

امروز یکی از بازیگران سریال The Walking Dead، لورن کوهن تصویری را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد. این تصویر حضور اسکات ویلسون در مردگان متحرک فصل 9 را نشان می دهد.

اسکات ویلسون که در سریال واکینگ دد نقش هرشل گرین را بر عهده داشت، در فصل دوم به این سریال پیوست. هفته گذشته این بازیگر در سن 76 سالگی فوت کرد (اسکات ویلسون، بازیگر سریال مردگان متحرک در 76 سالگی درگذشت). این بازیگر قبل از حضور در سریال مردگان متحرک، در پروژه های زیادی مشارکت داشته و نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرده است.

این بازیگر در فیلم In Cold Blood حضور داشت و توانست تحسین منتقدان را برانگیزد. ویلسون به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل برای فیلم The Ninth Configuration در مراسم گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه شده بود.

تصویر جدید اسکات ویلسون به حضور این بازیگر در فصل 9 سریال مردگان متحرک اشاره می کند

در گذشته نه چندان دور خبرهای مربوط به حضور هرشل گرین در فصل نهم سریال مردگان متحرک در اینترنت منتشر شد. در این سریال لورن کوهن به عنوان دختر گرین به ایفای نقش می پردازد.

در حال حاضر دلیل اصلی بازگشت هرشل به فصل 9 سریال واکینگ دد مشخص نشده است؛ با این حال گزارش ها این موضوع را مربوط به مرگ ریک گرایمز در این فصل می دانند. در این فصل علاوه بر اسکات ویلسون، سنیکا مارتین-گرین و جان برنثال دوباره حضور پیدا می کنند.

در فصل نهم مردگان متحرک دو بازیگر اصلی، لورن کوهن و اندرو لینکولن از این سریال جدا می شوند که البته احتمال بازگشت کوهن در فصل 10 سریال مردگان متحرک وجود دارد. با توجه به جدایی این دو بازیگر، انتظار می رود روند داستان این سریال تغییرات زیادی را تجربه کند. این سریال از شبکه AMC پخش می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06