زنجانی ها 8 مدال در مسابقات پاراآسیایی گرفتند


زنجانی ها 8 مدال در مسابقات پاراآسیایی گرفتند

زنجان - ایرنا - رئیس هیات ورزش‌ جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: ورزشکاران این استان در رقابت های پاراآسیایی 218 جاکارتا، هشت مدال رنگارنگ بدست آوردند.

مهدی مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقیه شجاعی در رشته تیراندازی و مرتضی ابراهیمی نیز در رشته بسکتبال با ویلچر به نشان طلا دست یافتند.
وی ادامه داد: احمد اجاقلو در رشته دو و میدانی 100 متر و 200 متر به 2 نشان و سولماز بازرگان و ژیلا یوسفی در رشته پرتاب دیسک، پروین مقدم در رشته پرتاب وزنه و مهدی محمدی در رشته دوچرخه سواری نیز در مجموع به چهار نشان برنز دست یافتند.
به گزارش ایرنا، در سومین دوره بازی ‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا (اندونزی) 13 ورزشکار منتخب زنجانی در رشته‌های بوچیا، تیراندازی، دوچرخه‌ سواری، دو و میدانی و بسکتبال با ویلچر حضور داشتند.
سولماز بازرگان، پروین مقدم، ژیلا یوسفی و احمد اجاقلو در رشته دو و میدانی، فرشید استجلو در رشته بوچیا، مهدی محمدی در رشته دوچرخه سواری، رقیه شجاعی در رشته تیراندازی با تفنگ، لیلا ملکی، رقیه امیری، ثریا نوری، سحر حیدری، لیلا عباسی و مرتضی ابراهیمی در رشته بسکتبال با ویلچر، ورزشکاران زنجانی اعزامی به این رقابت ها بودند.
فرهاد عصفوری به عنوان سرمربی دوچرخه سواری، آذر همایون پور سرمربی بسکتبال باویلچر، علیرضا مکوندی مربی دوچرخه سواری، ماهرخ مرادی مربی دو و میدانی و فرحنار قاسمی به عنوان دستیار فنی بوچیا، ورزشکاران اعزامی را هدایت و همراهی می کردند.
6084/6085

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام