انتقام آتشین خواستگار کینه‌جو پس از چند سال +عکس


انتقام آتشین خواستگار کینه‌جو پس از چند سال +عکس

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری خواستگاری کینه جو خبر داد که در واکنش به پاسخ منفی دختر مورد علاقه اش ، خودروی وی را به آتش کشید.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: ساعت 19 مورخه 26 شهریور 1397 وقوع یک فقره آتش سوزی در خیابان چهارباغ غربی به کلانتری 140 باغ فیض و ایستگاه آتش نشانی اعلام شد.

با حضور مأمورین در محل مشخص شد یک خودروی سواری دچار حریق و آتش سوزی شده که در پایان عملیات اطفای حریق ،کارشناسان سازمان آتش نشانی اعلام کردند که حریق عمدی است.

بیشتر بخوانید:

شکنجه به خاطر آزار و اذیت دختر عمه

نقشه برای زهر چشم گرفتن از خواستگار

با اعلام نظریه کارشناسی مبنی بر عمدی بودن آتش سوزی، پرونده مقدماتی با موضوع حریق عمدی تشکیل و جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقیقات از شاکی پرونده که خانمی حدودا 35 ساله است ، وی در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت که هیچ اختلاف مالی یا شخصی با کسی ندارد.

همزمان، کارآگاهان اداره شانزدهم با مراجعه به محل وقوع حریق عمدی موفق به شناسایی یک دوربین مداربسته مشرِف به محل آتش سوزی شدند.

بلافاصله تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته مورد بررسی قرار گرفت و کارآگاهان موفق به شناسایی دو جوانی شدند که یکی از آنها با در دست داشتن یک بطری به ماشین شاکی نزدیک شده و پس از آتش زدن خودرو به سرعت از محل دور می شوند.

با بدست آمدن تصاویر مستند از لحظه آتش زدن خودرو ، تصاویر این دو مرد جوان به رؤیت شاکی رسید که بلافاصله یکی از آنها بنام اسماعیل مورد شناسایی قرار گرفت.

انتقام آتشین خواستگار کینه‌جو پس از چند سال +عکس

شاکی در حالیکه در اظهارات اولیه باور نمی‌کرد حریق عمدی خودرویش توسط یکی از بستگانش انجام شده باشد ، به کارآگاهان گفت: چند سال پیش اسماعیل از من درخواست ازدواج کرد اما به واسطه شناختی که از اخلاق وی داشتم و در میان بستگان نیز اسماعیل به عنوان جوانی بداخلاق شناخته شده بود با پیشنهاد ازدواج وی مخالفت کردم اما به هیچ عنوان فکر نمی کردم که او پس از گذشت چند سال به آتش زدن خودروی من اقدام کند.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با شناسایی محل سکونت اسماعیل در شهرستان کرج با اخذ نیابت قضایی به این شهرستان مراجعه کرده و در مورخه 22 مهر1397 موفق به دستگیری اسماعیل شدند.

اسماعیل در اظهارات اولیه منکر آتش زدن خودرو شاکی شد اما زمانی که فیلم لحظه آتش زدن خودرو برایش پخش شد به ناچار لب به اعتراف گشود و در اعترافاتش صراحتا به کارآگاهان عنوان داشت که با انگیزه انتقام گیری از شاکی اقدام به این کار کرده است .

اسماعیل با معرفی یکی از دوستانش بنام سیامک به عنوان شخصی که در روز آتش زدن خودرو همراهش بوده ، عنوان داشت : به همراه سیامک از کرج به تهران آمدیم و پس از نزدیک شدن به محل سکونت ... ( شاکی ) دو نفری از ماشینم پیاده شده و ... .

با شناسایی سیامک به عنوان دیگر متهم پرونده که متهم اصلی پرونده را در زمان ایجاد حریق عمدی همراهی کرده ، وی نیز دستگیر شد و درهمان تحقیقات اولیه صراحتا به مشارکت خود در حریق عمدی خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با تکمیل پرونده ، متهمین با صدور قرار قانونی از سوی شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 5 تهران روانه زندان شدند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق