با روحیه بالا به مصاف استقلال می‌رویم


با روحیه بالا به مصاف استقلال می‌رویم

بانک ورزش - سایپا برای حضور پرقدرت مقابل استقلال از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است و نارنجی پوشان برای کسب سه امتیاز این دیدار تمام تلاش خود را به کار خواهند بست. به گزارش بانک ورزش، علی حاتم،...

بانک ورزش - سایپا برای حضور پرقدرت مقابل استقلال از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است و نارنجی پوشان برای کسب سه امتیاز این دیدار تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.


به گزارش بانک ورزش، علی حاتم، سرپرست تیم فوتبال سایپا ضمن بیان مطلب فوق به سایت باشگاه سایپا اظهار داشت: خوشبختانه سایپا با در اختیار گرفتن بازیکنان جوان و خوش آتیه، در مسیر رو به رشد قرار گرفته است. البته تعطیلات لیگ برتر به تیم های رو به رشد لطمه می زند اما نارنجی پوشان با پشت سر گذاشتن تمرینات فشرده و منسجم در تلاش برای جبران این وقفه هستند.


وی با اشاره به برگزاری یک دیدار دوستانه و تدارکاتی با پارس جنوبی جم گفت: سایپا در تعطیلات به منظور شبیه سازی مسابقات لیگ یک دیدار دوستانه و تدارکاتی با پارس جنوبی جم برگزار کرد تا کادر فنی و بازیکنان به نقاط ضعف و قوت خود پی برده و آماده شروع دوباره رقابتهای لیگ برتر شوند.


وی اضافه کرد: متاسفانه 6 مصدوم داریم که کادر پزشکی در تلاش هستند تا زمان بازی استقلال تعداد مصدومین را به حداقل برسانند.


سرپرست سایپا با اشاره به انگیزه نارنجی پوشان مقابل استقلال گفت: همیشه سایپا مقابل تیم های پرطرفداری همچون استقلال و پرسپولیس به دلیل پخش زنده از شبکه سوم سیما و همچنین فرصتی برای عرض اندام، از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است که امیدوارم تلاش بازیکنانمان توام با نتیجه گیری باشد.


حاتم در خصوص قضاوت دیدارهای سایپا تصریح کرد: متاسفانه سایپا تا اینجای مسابقات لیگ برتر از سوی کادر داوری بسیار متضرر شده است. البته کادر فنی این تیم اعتراض کتبی خود را به وضعیت قضاوت داوران مسابقات به دپارتمان داوری فدراسیون اعلام کرده است و امیدوارم مقابل استقلال از قضاوت صحیح و بی نقصی برخوردار باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل