بایک X25 ؛ آشنایی با امکانات محصول جدید دیار خودرو


بایک X25 ؛ آشنایی با امکانات محصول جدید دیار خودرو

بایک X25 ، کراس اوور مونتاژی جدید شرکت دیار خودرو است که با داشتن امکانات فوق‌العاده خود می‌تواند در کنار سایر خودروهای چینی رقابت کند. در ادامه می‌توانید با امکانات و مشخصات خودروی Baic X25 آشنا شوید. شرکت دیار خودرو پس از مدت‌ها با تولید محصولی جدید به بازار خودرو بر می‌گردد. این شرکت قصد... نوشته بایک X25 ؛ آشنایی با امکانات محصول جدید دیار...

بایک X25 ، کراس اوور مونتاژی جدید شرکت دیار خودرو است که با داشتن امکانات فوق‌العاده خود می‌تواند در کنار سایر خودروهای چینی رقابت کند. در ادامه می‌توانید با امکانات و مشخصات خودروی Baic X25 آشنا شوید.

شرکت دیار خودرو پس از مدت‌ها با تولید محصولی جدید به بازار خودرو بر می‌گردد. این شرکت قصد دارد با یک خودرو چینی مونتاژ شده به فعالیت‌های خود توسعه دهد و انتظار می‌رود در هفته‌های آتی خودروی بایک X25 به بازار عرضه شود.

دیار خودرو با تولید روزانه 5 دستگاه طرح تولید آزمایشی بایک X25 را در شهر گلپایگان شروع کرده و هدف آن رسیدن به آمار تولید 10 دستگاه در روز است. همچنین بر اساس خبرهای منتشر شده کمپانی بایک قصد دارد محصولات دیگری را نیز به روی خطوط تولید دیار خودرو بیاورد و اگر ساز و کار‌های مناسب فراهم شود، در آینده‌ای نزدیک شاهد تولید 3 محصول با تیراژ نهایی 30 دستگاه در روز خواهیم بود.

بایک ایکس 25 یک شبه کراس اوور است

بایک X25 به دلیل داشتن سایز کوچک، لقب شبه کراس اوور را به خود اختصاص داده، تا جایی که بسیاری از خبرگزاری‌ها برای معرفی رسمی این خودرو از تصاویر نسخه مشابه آن یعنی کراس بایک سابرینا استفاده کرده‌اند.

ابعاد خودرو به میلی متر

نوع خودرو طول عرض ارتفاع فاصله دو محور
کراس اوور 4110 1750 1545 2519
این خودرو چینی از یک موتور تنفس طبیعی 1.5 لیتری برخوردار است که قادر به تولید 114 اسب بخار قدرت و 148 نیوتون متر گشتاور است. خودرو بایک X25 در کشور چین با جعبه دنده‌ی 4 سرعته اتوماتیک و جعبه دنده‌ی 5 سرعته دستی به فروش می‌رسد. سری فول آپشن این خودرو از قابلیت‌هایی مانند سیستم استارت استاپ اتوماتیک، سیستم تهویه الکتریکی، مانیتور، کامپیوتر سفری، 6 ایربگ 10 نقطه‌ای، کروزکنترل، فرمان کمکی برقی، سانروف، چراغ روشنایی روز و غیره بهره می‌برد.

بایک X25 ؛ آشنایی با امکانات محصول جدید دیار خودرو

شرکت بایک در خبری عنوان کرد که جعبه دنده‌ی 4 سرعته اتوماتیک این خودرو توسط شرکت آیسین ژاپن تولید گردیده و در ساخت این خودرو از همکاری شرکت ساب استفاده شده است. همچنین بر اساس سایز بایک X25 ، می‌توان این محصول را در ردیف خودروهایی نظیر ام وی ام X22، جک S3 و چانگان CS35 قرار داد. البته این خودرو می‌تواند رقیبی برای خودروی برلیانس H320 و رنو ساندرو استپ وی هم محسوب شود.

بایک X25 ؛ آشنایی با امکانات محصول جدید دیار خودرو

شرکت بایک در کشور چنین به عنوان برندی موفق و دارای اعتبار شناخته می‌شود و انتظار می‌رود در بازار ایران بتواند به موفقیت چشمگیری برسد. البته اعتبار بایک نیمی از راه بوده و برای موفق شدن در بازار ایران به یک همکار موفق نیاز دارد که دیار خودرو در چند سال اخیر آنچنان موفق نبوده است. البته باید منتظر عرضه این خودرو بود و پس از فروش آن به تجزیه و تحلیل این پروژه پرداخت.

بایک X25 ؛ آشنایی با امکانات محصول جدید دیار خودرو

بایک X25 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

دیار خودرو سعی دارد تا این خودرو را در مدل‌های دنده‌ای و اتوماتیک به فروش برساند و بر اساس اعلام این شرکت در هفته‌های آتی شاهد عرضه این خودرو خواهیم بود. البته بر اساس خبرهای منتشر شده انتظار می‌رود خودرو بایک X25 با قیمت حدودی 100 تا 130 میلیون تومان عرضه شود.

تصاویری از خودرو بایک ایکس 25

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403