واکنش دی‌کاپریو به درگذشت یکی از بنیان‌گذاران مایکروسافت


واکنش دی‌کاپریو به درگذشت یکی از بنیان‌گذاران مایکروسافت

لئوناردو دی‌کاپریو آمریکایی برنده جایزه اسکار درگذشت پل آلن یکی از دو بنیان‌گذار شرکت مایکروسافت را تسلیت گفت. آلن همانند دی‌کاپریو از فعالان حوزه حفاظت از محیط زیست بود.

صراط:

لئوناردو دی‌کاپریو یکی از چهره‌هایی بود که به خبر درگذشت پل آلن واکنش نشان داد. آلن که همراه با بیل گیتس شرکت مایکروسافت را در دهه ۷۰ میلادی تاسیس کرده بود،‌ دوشنبه ۱۵ اکتبر بر اثر بیماری سرطان در ۶۵ سالگی درگذشت.

به گزارش خبرآنلاین دی‌کاپریو در واکنش به مرگ این چهره سرشناس دنیای فناوری که در حفاظت از محیط زیست هم پیشگام بود، نوشت: «از شنیدن خبر درگذشت پل آلن غمگین شدم. او از مدافعان سرسخت حفاظت از محیط زیست بود. کارهای انسان‌دوستانه و سرمایه‌گذاری‌هایی که در این زمینه انجام داد، میراثی است که از او به جا می‌ماند.»

دی‌کاپریو خود از مدافعان فعال و سرسخت محیط زیست است. او بیشتر زمان خود را به غیر از بازیگری در این عرصه می‌گذراند.

او در سال ۲۰۱۶ مستندی درباره پدیده خطرناک «تغییرات اقلیم» با عنوان «پیش از سیل» تهیه‌ کرد و در آن جلوی دوربین رفت. او علاوه بر این در همان سال با تیم دونالد ترامپ دیدار کرد و برنامه‌های خود را درباره استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک به آن‌ها ارائه کرد. دی‌کاپریو به ترامپ اعلام کرد که با این کار علاوه بر حفظ محیط زیست اقتصاد هم رشد می‌کند و میلیون‌ها شغل ایجاد خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند