کاپیتان تیم ملی ساواته: دنبال نتیجه خوب در جهان هستیم


کاپیتان تیم ملی ساواته: دنبال نتیجه خوب در جهان هستیم

کاپیتان تیم ملی ساواته گفت: برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان بخاطر تمرینات خوبی که داشتیم آمادگی مان بالاست و به دنبال کسب نتیجه قابل قبول خواهیم بود.

کاپیتان تیم ملی ساواته: دنبال نتیجه خوب در جهان هستیمحمزه مرادیان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: رقابت های ساواته قهرمانی جهان از 25 تا 30 مهر در بلغارستان برگزار می شود و حدود یک ماه است با وجود مشکلات زیاد اما تمرینات را به طور مستمر برای حضوری موفق در این پیکارها دنبال می کنیم.
وی یادآورشد:متاسفانه مسئولان اهمیت چندانی به این رشته و مسابقاتی که قرار است به آن اعزام شویم نمی دهند و همه کارها برعهده بازیکنان و کادر است، حتی در امر اطلاع رسانی هم این موضوع محسوس است و ما در سکوت خبری تمرینات را انجام دادیم و حالا می خواهیم به مصاف حریفان برویم.
کاپیتان تیم ملی ساواته ایران در ادامه گفت: سطح رقابت های قهرمانی جهان ساواته خیلی بالاست و حداقل نمایندگان 50 کشور قدرتمند دنیا در این پیکارها حضور خواهند داشت، چند سالی است که مسئولان ورزش کشورهای مختلف در این رشته سرمایه گذاری کرده اند و ما با توجه به وضع موجود در بلغارستان کار سختی را پیش روی داریم.
مرادیان در ادامه یادآورشد: از آن جا که برای حضور در رقابت های جهانی نیازی به حضور در مسابقات انتخابی در سطح آسیا نیست، اعضای اعزامی به این پیکارها در مسابقات انتخابی قهرمانی کشور عناوین برتر را به خود اختصاص داده اند.
اسامی اعضای تیم ملی ساواته ایران در این دوره از رقابت های قهرمانی جهان به شرح زیر است؛
بهزاد تقی زاده ۵۶ کیلو گرم
سهیل رضایی ۶۰ کیلو گرم
حمزه مرادیان ۶۵ کیلو گرم
فرشادرحمانی ۷۰ کیلو گرم
حامد متین فر ۷۵ کیلو گرم
مسعود عسکری ۸۰ کیلو گرم
محمدرضا ولیزاده ۸۵ کیلو گرم
ساحل خراسانزاد :وزن ٥٢ کیلوگرم
نغمه بیرقیان :وزن ٥٦ کیلوگرم
اکرم حسینی :وزن ٦٠ کیلوگرم
سیده سارا آلبوشوکه :وزن ٦٥ کیلوگرم
فاطمه حقدوستی:وزن ٧٠ کیلو گرم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا