خدشه‌دار کردن وحدت و انسجام ملت ایران، هدف منافقان


خدشه‌دار کردن وحدت و انسجام ملت ایران، هدف منافقان

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه منافقان به دنبال این بودند که وحدت و انسجام ملت را خدشه‌دار کنند، گفت: به واسطه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بسیاری از این منافقان به مجازات رسیدند.

به گزارش ایسنا، سردار بهرام نوروزی در اجلاس شهدای نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار کرد: امام راحل به ملت ایران درس بزرگی و جوانمردی آموختند و یاد دادند که نباید با ذلت زندگی کرد.

وی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران تنها نیستند و اگر امروز امنیتی در کشور داریم به برکت خون شهدا است.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه شهدا در خط مقدم جبهه حق علیه باطل حضور داشتند، افزود: یکی از اثرگذارترین شهدا در استان خراسان، شهید هاشمی نژاد بود و منافقان توطئه‌های بسیاری انجام دادند تا شهید هاشمی نژاد را ترور کردند.

نوروزی تصریح کرد: جنایات منافقان در غرب و شرق کشور و جنایت‌های گروهک‌های تروریستی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره وجود داشته است.

وی با بیان اینکه منافقان به دنبال این بودند که وحدت و انسجام ملت را خدشه‌دار کنند، ادامه داد: به واسطه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بسیاری از این منافقان به مجازات رسیدند.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس علاوه بر اینکه باید در خط مقدم جبهه صدام و صدامیان را عقب می‌راندیم، باید با منافقان داخلی نیز مبارزه و از مرزهای خود در شرق و غرب کشور حفاظت می‌کردیم.

نوروزی اظهار کرد: برای حفظ شرق و غرب کشور خون‌های بسیاری دادیم و این خون‌ها کشور را بیمه کرده و وقتی می‌گوییم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد به دلیل همین خون‌های ریخته شده است.

وی با بیان اینکه امروز بسیجیانی مانند شهید حججی در دنیا قیامتی به پا می‌کنند، افزود: دشمنان فهمیدند جمهوری اسلامی ایران چه کشوری است چرا که آن‌ها 40 سال ملت ایران را سنجیدند و در دوران دفاع مقدس به اسم تنها صدام مقابل ما قرار داشت؛ اما رسما تمام کشورها در مقابل ایران اسلامی قرار داشتند.

نوروزی بیان کرد: صدام قرار بود چند روزه شهرهای ایران اسلامی را تصرف کند. حتی آن‌ها داعش را درست کردند اما شکست خوردند و تمام نقشه‌های آن‌ها نقش برآب شد.

وی با بیان اینکه دشمن شبانه‌روزی بر علیه ایران اسلامی فعالیت می‌کند، افزود: ملت ایران توانسته دشمن را با تمام امکانات در دریا و خشکی شکست دهد و پوزه آن‌ها را به خاک مالیده است و امروز دشمنان ذلیل شدند.

سردار مجید شجاع، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز در این اجلاس بیان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در میان جامعه، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ترویج این فرهنگ در بین جوانان از جمله اهداف برگزاری اجلاسیه‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی یکی از تولیدات انقلاب اسلامی بوده است، یادآور شد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه