خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین آبان ماه (شخصیت شناسی زن و مرد)


خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین آبان ماه طالع بینی، فال، قرار گرفتن ستاره ها، ارتباط بین ماه تولد و اجرام آسمانی و … همه ی این ها برای عده‌ای سرگرمی محسوب شده و برای برخی دیگر خیر. برخی بر این باورند که خصوصیات متولدین ماه‌های‌ یکسان مشابه یک دیگر است و براین اساس درباره اخلاقیات و رفتار انسان‌ها قضاوت کرده و خصوصیاتی رابه یک دیگر نسبت میدهند،...

خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین آبان ماه (شخصیت شناسی زن و مرد)

خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین آبان ماه

طالع بینی، فال، قرار گرفتن ستاره ها، ارتباط بین ماه تولد و اجرام آسمانی و … همه ی این ها برای عده‌ای سرگرمی محسوب شده و برای برخی دیگر خیر.

برخی بر این باورند که خصوصیات متولدین ماه‌های‌ یکسان مشابه یک دیگر است و براین اساس درباره اخلاقیات و رفتار انسان‌ها قضاوت کرده و خصوصیاتی رابه یک دیگر نسبت میدهند، اما باید این را درنظر گرفت که تعداد زیادی از افراد جامعه درگیر این موضوع هستندو بدشان نمی آید که درباره خصوصیات متولدین ماه‌های‌ مختلف اطلاعاتی داشته باشند.

مجله تالاب قصد دارد دراین پست به خصوصیات اخلاقی متولدین آبان ماه بپردازد، پس با ما همراه باشید.

متولدین آبان ماه

خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین آبان ماه (شخصیت شناسی زن و مرد)

آبان ماهی ها….

افرادی مرموز هستند ؛ ولی میتواند عاشق باشند. آبان ماهی ها از حمایت دیگران لذت می برد. انها می تواند حسود و تودار باشند. آبان ماهی ها با کسی که حس کنند قابل خاطرجمعی و با اخلاق است، کنار می‌آیند.

سنگ ماه آبان : آکات،آماتیست ؛ کارنلین «عقیق نارنجی» هماتیت، گارنت

سیّاره : پلوتو فلّز وجود: آهن

شخصیّت آبان ماهی: ثابت ؛ دوستدار حقیقت،امین، خوداگاه

رنگ محبوب: قرمز تیره

تأثیر پذیر حسّاس راهنمای تعیین کننده خط مشی

آرمان غریزه

نماد: کژدم

عنصر وجود: آب

شعار: من آرزو میکنم

سنگ خوش یمن: آکوامارین عقیق

خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین آبان ماه (شخصیت شناسی زن و مرد)

اخلاق و رفتار آبان ماهی ها

مرموز است، ولی میتواند عاشق باشد. از حمایت دیگران لذت میبرد. او می تواند حسود و تودار باشد.با کسیکه حس کند قابل خاطرجمعی است، کنار می آید.

آبانی‌ها براساس طبیعت و خلق پاییزی خود سریع دل بسته و سریع‌تر دل می کنند؛ متولدین آبان ماه برای انجام کار‌ها و رسیدن به خواسته‌های‌ خود در زندگی، گاهی نسنجیده و آنی عمل میکنند و درواقع، به همان سرعتی که دل میبازند، سریع‌تر دل می کنند!

ان‌ها عاشق سفر و تفریح هستند و اگر پا به پای ان‌ها پیش نروید، بی شک به مشکل بر می خورید.

خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین آبان ماه (شخصیت شناسی زن و مرد)

مشخصات کلی متولدین آبان ماه

علاقه‌مند به تفتیش عقاید، فکر سایرین را می خواند، دارای روح قوی، واقعاْ امیدوار، فرمانده و سیاستمدار، مقاوم و پر تحمّل، فنا ناپذیر، عدّه کمی را وارد زندگی خود می کند، عاشق تولّد مجدّد، دارای اهداف عالی، بلند پرواز، علاقه‌مند به روانکاوی و روانشناسی، پر شور و حرارت، پدری فداکار، عاشق نصیحت کردن دیگران، دارای افکار تخیّلی و ایده آل، زیبا، حسود، موقع شناس، جاه طلب، خشن، قابل اعتماد، متنفّر از دروغ، با وقار، قوی و نیرومند، مصمّم و با اراده پولادین، ورزشکار، هوشیار، حسّاس و خجول، در ظاهر آرام، ولی در باطن خروشان، انتقامجوی شدید، پر انرژی، واقعاْ کوشا، عاشق ماورالطبیعه، اهل معنویّات، عاشق مسائل مرموز، هر کاری را به اتمام می رساند، مشکوک و کنجکاو و تودار، مجری بسیار خوب، پایدار و با ثبات، محقّق ورزیده، کاشف و دانشمند، منطقی، ماجراجو، عاشق اسرار حیات و جهان، با اعتماد به نفس، شجاع و دلیر، کمال گرا، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل میکند.

خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین آبان ماه (شخصیت شناسی زن و مرد)

خصوصیات اخلاقی مرد متولد آبان ماه

قوی ؛ مهربان ؛ پدری دلسوز و مهربان، تیز هوش، با اراده، خواستار هدف‌های‌ بزرگ، مواظب باشید که هرگز به مرد متولد این ماه دروغ نگوئید و احساسات وی را جریحه دار نکنید و یا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشید، زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است.

خصوصیات اخلاقی زن متولد آبان ماه

مهربان و دلسوز ؛ طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس، برای متولد این ماه اندکی علاقه و یا اندکی کینه مفهوم ندارد یا عاشق است یا دشمن ودر غیر اینصورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست.

خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین آبان ماه (شخصیت شناسی زن و مرد)

رازهای اخلاقی متولد آبان ماه

آبانی ها سریع دل بسته و سریعتر دل میکنند ؛ متولدین آبان ماه برای ارضای خواسته‌های خود گاهی نسنجیده و آنی عمل میکنند ودر واقع، به همان سرعتی که دل میبازند، سریع‌تر دل میکنند!

انها طبق معمول خواهان عشق در یک نگاه هستند و به سرعت عاشق میشوند. همیشه آماده باشید تا در مورد عمیق‌ترین خواسته‌های درونی، اسرار زندگی و رویاهای شخصیتان با انها صحبت و تبادل نظر کنید ؛ آن ها خواهان مشاهده شور و شوق وافر در وجودتان هستند.

انها عاشق سفر و تفریح هستند و اگر پا به پای آن ها پیش نروید، بی شک ترکتان میکنند. آن ها در هنگام کار مایلند موسیقی بلندی بشنوند ؛ مردان متولد آبان ماه مایلند در طول روز هزاران مرتبه از شما ابراز علاقه ببینند تا خیالشان آسان شود.

هرگز و تحت هیچ شرایطی حس حسادت آن ها را تحریک نکنید وگرنه با واکنشی به مراتب بدتر از سوی انها مواجه خواهید شد و به سرعت و قبل از ان که دریابید چه اتفاقی افتاده ترکتان میکنند. در حقیقت، سریع دل بستن و سریع‌تر دل کندن، یکی از عادات همیشگی انها محسوب میشود.

در آخر پیشنهاد میکنیم از دیگر مطالب مرتبط با آبان ماهی ها در پایین دیدن نمایید. (شخصیت شناسی زن و مرد)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق