اثبات محبت عجیب تازه دامادها با قطع انگشت دست! +عکس


اثبات محبت عجیب تازه دامادها با قطع انگشت دست! +عکس

با وجود پیشرفت جوامع هنوز رسم و رسوم عجیب برای ازدواج در برخی نقاط دنیا به چشم می‌خورد.

اثبات محبت عجیب تازه دامادها با قطع انگشت دست! +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسم و رسوم عجیب و غریب برخی از مردم در سایرنقاط دنیا در مورد پیوند مقدس ازدواج و تشکیل زندگی مشترک هنوز هم به چشم می‌خورد.

برخی از رسوم بسیار قدیمی که درباره ازدواج در جوامع مختلف اجرا می‌شود، در باورهای غلط گذشتگان افراد یک جامعه ریشه دارد و برای برچیدن آن‌ها تنها خود مردم آن مناطق می‌توانند اقدام کنند و قید رسوم نابجا و غیر منطقی که گاهی سلامتی و جان آن‎ها را هم به خطر می‌اندازد را بزنند و فراموش کنند.

در قاره آفریقا رسم و رسوم عجیبی برای ازدواج وجود دارد و باور و تصور آن‌ها برای مردمی که در جامعه مدرن امروز زندگی می‌کنند سخت و غیر قابل تصور است. خواستگاری دختران از پسران در بخش‌هایی از کشور آفریقا امری عادی و طبیعی است.

علاوه بر سنت خواستگاری وارونه در آفریقا رسم و رسوم عجیب دیگری نیز وجود دارد و پسران جوان در قبیله "دانی" در شهری به نام «گینه» باید برای ازدواج با دختر مورد علاقه خود و اثبات محبت و علاقه‌شان به همسر آینده خود، یکی از انگشتان دستشان را قطع و به آن دختر تقدیم کنند.

نکته عجیب‌تر این است که اگر به هر دلیلی این ازدواج سر نگیرد عروس باید مثل خواستگار خود چنین کاری کرده و انگشت قطع شده خود را با انگشت خود دفن کند.

اثبات محبت عجیب تازه دامادها با قطع انگشت دست! +عکس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس