رسمی: ساخت سری جدید کارتون Adventure Time تایید شد


رسمی: ساخت سری جدید کارتون Adventure Time تایید شد

بالاخره کمپانی BOOM! Studios خبر هیجان‌انگیز برای طرفداران کارتون Adventure Time که در رابطه با مارسی و سایمن خواهد بود را منتشر کرد. داستان اصلی مجموعه محبوب کارتون Adventure Time در رابطه با «جیک» (Jake) که نوجوانی 17 ساله است و «فین» (Finn)، سگ و دوست صمیمی او که توسط قدرتی جادویی، بدنش را به هر حالتی تغییر می‌دهد، است. زندگی آن‌ها در سرزمین...

بالاخره کمپانی BOOM! Studios خبر هیجان‌انگیز برای طرفداران کارتون Adventure Time که در رابطه با مارسی و سایمن خواهد بود را منتشر کرد.

داستان اصلی مجموعه محبوب کارتون Adventure Time در رابطه با «جیک» (Jake) که نوجوانی 17 ساله است و «فین» (Finn)، سگ و دوست صمیمی او که توسط قدرتی جادویی، بدنش را به هر حالتی تغییر می‌دهد، است. زندگی آن‌ها در سرزمین «اوو» (Ooo) را جریان دارد و هر روز با ماجراجویی‌های مختلفی سروکار دارند. این کارتون نه تنها برای نوجوانان بلکه برای تمامی سنین جذاب بوده چراکه داستان‌های هر قسمت در واقع برگرفته از وقایعی است که ما نیز با آن‌ها به طور متفاوتی روبرو شویم. هر قسمت از این انیمیشن دوست‌داشتنی تقریبا 11 دقیقه هیجان‌انگیز بوده و حالا این انیمیشن با داستانی جدید و شخصیت‌هایی دیگر (که دوستان جیک و فین بوده‌اند) بازخواهد گشت.

رسمی: ساخت سری جدید کارتون Adventure Time تایید شد

سری جدید کارتون Adventure Times حالا یک کامیک جداگانه و جدید به نام «وقت ماجراجوییست: مارسی و سایمن» ( Marcy Simon:Adventure Time) خواهد داشت. و این کامیک توسط «اولیویا اولسوت» (Olivia Olson) (یا همان شخصیت «مارسلین» (Marceline) در سریال) نوشته خواهد شد.
سری جدید کامیک این مجموعه دی ماه امسال منتشر خواهد شد و داستان این کامیک در واقع ادامه‌ی آخرین قسمت از فصل پیش بوده که مارسلین به سایمن قول کمک کردن برای بدست آوردن جایگاه قبلی خود به عنوان پادشاه یخی را می‌دهد. می‌توانید در زیر، توضیحات رسمی و پوسترهای منتشر شده را تماشا کنید:

پس از اتفاقات افتاده در آخرین قسمت از کارتون Adventure Time ،مارسلین و سایمن بالاخره با هم متحد می‌شوند. حالا سایمن از مارسین درخواست می‌کند تا در جبران اتفاقاتی که در زمان پادشاهی او افتاده بود، به او کمک کند. در این مجموعه نیز «جیک» (Jake) و «فین» (Finn) با مارسلین و سایمن همراه خواهند شد تا ماجراجویی‌های جذابتر و حتی تاریکتری را به عنوان قهرمانان این مجموعه به ارمغان بیاورند.

نویسنده کامیک این مجموعه ، اولیویا اولسون در رابطه با کارتون Adventure Time بیان کرد:

اگر اتفاقات عجیب و غریب این مجموعه را کنار بگذاریم، این مسئله که کارتون Adventure Time تمام مخاطبان خود از کودک تا بزرگسالان را مجبور به ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌های داستان و احساس همدردی با آن‌ها را می‌کند را نمی‌توان کنار گذاشت.
یک داستان عالی که می‌تواند مشتی از خنده به دل ‌و روده‌ی مخطبان خود بزند ویا حتی چشمان شما را هنگامی که با شخصیت‌ها همدردی می‌کنید پر از اشک کند. حقیقت این است که بازی در نقش مارسلین در هشت سال گذشته به من چیزهای زیادی آموخت و من خودم را بهتر از قبل می‌شناسم. کلا شخصیت مارسلین بجز اینکه او یک خون‌آشام است، خیلی به من شبیه است و این مسئله حتما در سریال نشان داده خواهد شد. من دوست دارم از شبکه Cartoon Network و کمپانی BOOM! Studios برای این موقعیتی که به من دادند تا این شخصیت‌ها همواره به ماجراجویی خود ادامه دهند تشکر کنم.

طراح و هنرمند کارتون Adventure Time «اسلیم فابرت» (Slimm Fabert) نیز در این رابطه می‌گوید:

صادقانه بگویم که ماجراجویی‌های مارسلین با پادشاه یخی یعنی سایمن بخش مورد علاقه‌ی من در مجموعه Adventure Time خواهد بود و من واقعا خوش‌شانس هستم که می‌توانم شاهد رابطه‌ی جدید آن‌ها باشم. فیلم‌نامه‌ی اولیویا مثل همیشه جذاب و دوست‌داشتنیست و من از اینکه داستان به کجا خواهد رفت بسیار هیجان‌زده هستم.

این در واقع سومین مجموعه‌ای است که اولیویا اولسون به عنوان نویسنده در آن نقش داشته است. دلایل زیادی برای علاقمندی به مجموعه دلنشین Adventure Time وجود دارد، از ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز گرفته تا سورپرایز‌های هیجان‌انگیز، ولی در آخر این شخصیت‌ها هستند که یاد و خاطره‌ای جدید را بر روی تک تک طرفداران این مجموعه بجا می‌گزارند. کارتون Adventure Time برای تمام طرفدارانی که دوست دارند درمورد آینده‌ی شخصیت‌ها و رابطه آن‌ها پس از سریال اصلی بدانند بشدت توصیه می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
رسمی: ساخت سری جدید کارتون Adventure Time تایید شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)