تکالیف قانون بودجه در قبض آب


تکالیف قانون بودجه در قبض آب

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران از تغییر نام تبصره ها به تکالیف قانون بودجه در قبض آب خبر داد.

تکالیف قانون بودجه در قبض آب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، مهدی لطفی، با بیان اینکه تبصره ها و تکالیف قانونی بر اساس مصوبات مجلس و شورای اقتصاد تعیین می شود گفت: دریافت این تعرفه ها از مشترکین قانونی بوده و سازمان های نظارتی بر نحوه اجرای آن نظارت داشته و این تعرفه ها در اجرای عملیات اصلاح، توسعه و بازسازی شبکه های آب و طرح های فاضلاب هزینه می شود.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران با اشاره به اینکه تبصره 2 (10 درصد حق انشعاب آب و آب بهاء) مربوط به شهرهایی است که طرح های فاضلاب اجرا می شود افزود: تبصره 3 نیز بر اساس قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح های فاضلاب، بازسازی شبکه های آب شهری با هدف افزایش مشارکت مالی مردم و سایر بخش ها و همچنین ایجاد تسهیلات برای اجرای طرح های آب و فاضلاب اجرایی خواهد شد.
لطفی با بیان اینکه برای سهولت پرداخت قبض آب، روش های متعددی در نظر گرفته شده است گفت: سامانه پرداخت تلفنی 1522، نرم افزار موبایل ساده پرداخت و خدمات 22 گانه الکترونیکی مشترکان در سامانه شرکت طراحی و راه اندازی شد. معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران افزود: همچنین مشترکان می توانند کارکرد کنتور خود را با درج شماره کنتور و شماره اشتراک 8 رقمی به سامانه 30004615 پیامک کنند.
لطفی با اشاره به پرداخت به موقع آب بها، برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح های آبرسانی و فاضلاب در شهرها و ارایه خدمات مناسب گفت: مشترکین می توانند نرم افزار موبایل ساده پرداخت را در پورتال شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران به آدرس www.abfa-mazandaran.ir و یا کافه بازار دریافت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...