بخاری گازی با دودکش یا بخاری گازی بدون دودکش به همراه آخرین قیمت ها


بخاری گازی با دودکش یا بخاری گازی بدون دودکش به همراه آخرین قیمت ها

امروزه بخاری های گازی یکی از مهمترین وسایل گرمایشی در کشور ما محسوب می‌شوند که یکی از دلایل اصلی آن دسترسی گسترده به منبع گاز در کشور و ارزان بودن نسبی آن نسبت به سایر منابع انرژی از جمله برق و بخاری های برقی است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل، در حال حاضر بخاری‌های گازی به دو صورت بخاری گازی با دودکش و بخاری گازی بدون دودکش در بازار است که با آگاهی از مزایا و معایب هر یک از آنها می‌توانیم انتخاب مناسبی برای منزل یا محل کارمان داشته باشیم.

بخاری گازی با دودکش

در گذشته که وسایل گرمایشی جدید مانند انواع پکیج و شوفاژ و سیستم‌های تهویه هوا مرکزی وجود نداشت، در بیشتر خانه‌ها لوله‌های دودکش تعبیه می‌شد که نصب و راه اندازی بخاری های گازی با دودکش را به راحتی میسر می‌ساخت. در این شرایط خرید و راه اندازی بخاری های گازی با دودکش می توانست بهترین انتخاب باشد. البته در نصب و راه اندازی بخاری های گازی با دودکش نیز باید استانداردهای لازم را رعایت کرد. یکی از مهمترین موارد در راه اندازی این بخاری ها توجه به ارتفاع سوراخ لوله بخاری است که در ارتفاع درستی تعبیه شده باشد، نکته بعدی نصب صحیح لوله گاز و اطمینان از باز بودن لوله های دودکش بخاری است زیرا اگر دودکش به درستی عمل نکند گاز مونواکسید کربن ایجاد شده که گازی بی‌رنگ و بی‌بو است، به راحتی می‌تواند منجر به مرگ اعضای یک خانواده شود. از سایر موارد مهم در راه اندازی بخاری گازی با دودکش نیز بررسی خروجی لوله دودکش بخاری و مجهز بودن آن به کلاهک است، زیرا در صورتی که لوله خروجی مجهز به کلاهک نباشد می تواند منجر به برعکس شدن جریان خروجی گاز مونواکسید کربن به داخل منزل یا محل کار شده و خطرات جبران ناپذیری را منجر شود.

بخاری گازی با دودکش یا بخاری گازی بدون دودکش به همراه آخرین قیمت ها

بخاری گازی بی دودکش

همانطور که در بخش قبل توضیح داده شد در مواردی که امکان نصب بخاری های گازی با دودکش مهیا باشد، نصب این نوع بخاری گازی نسبت به نصب بخاری گازی بدون دودکش ارجحیت دارد. اما مشکل آن است که امروزه متاسفانه در بسیاری از مکان های مورد نظر امکان استفاده از بخاری های با دودکش وجود ندارد. در این شرایط چنانچه انتخاب ما بین بخاری برقی و بخاری گازی بدون دودکش، این نوع بخاری گازی باشد، باید نکات ایمنی مشخصی را رعایت کنیم. مهمترین نکته در مورد این بخاری های گازی بدون دودکش آن است که هر چند در طراحی این بخاری ها موارد استاندارد رعایت شده و قاعدتا نباید مشکلی در استفاده از آنها وجود داشته باشد معهذا توصیه شده است، از این نوع بخاری ها در مکان بسته نظیر اتاق خواب و یا حمام که هوا در رفت و آمد نیست، استفاده نکنیم؛ هر چند که در این بخاری ها بسته به مدل سنسور اکسیژن وجود دارد که با کم شدن نسبت اکسیژن موجود در محیط منجر به قطع شدن جریان گاز بخاری و خاموش شدن آن می شود. بطور کلی استفاده از بخاری گازی بدون دودکش در مکان هایی که دارای رفت و آمد و دارای گردش هوا هستند، مانند ادارات و فروشگاه ها پیشنهاد می شود.

بخاری گازی با دودکش یا بخاری گازی بدون دودکش به همراه آخرین قیمت ها

در حال حاضر معتبرترین برندهای بخاری گازی موجود در بازار برندهای آبسال، نیک کالا، جهان افروز، سپهر الکتریک و پلار است که بازه قیمتی آنها از سیصد هزار تومان شروع و تا یک میلیون و یکصد هزار تومان در نوسان می باشند. جهت آگاهی از آخرین قیمت بخاری گازی و خرید اینترنتی پرفروش ترین بخاری گازی های موجود در بازار با تضمین خرید با بهترین قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کرده و از ارسال فوری و خدمات پس از فروش این فروشگاه اینترنتی معتبر بهره‌مند شوید.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص