آنر 7C و آنر 7A با گارانتی رسمی و قیمت پایین‌تر به بازار عرضه شد


آنر 7C و آنر 7A با گارانتی رسمی و قیمت پایین‌تر به بازار عرضه شد

در حالی که طی ماه‌های اخیر با نوسانات دلار و توقف واردات، قیمت همه‌ی گوشی‌های هوشمند بازار افزایش یافته، دو گوشی آنر 7C و آنر 7A به عنوان جدیدترین اعضای خانواده‌ی زومیت کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند.

افزایش شدید قیمت گوشی‌های هوشمند با توجه به وضعیت کنونی بازار، گزینه‌های خرید کاربران را به طور کلی دگرگون کرده است. قیمت‌های جدید اکثریت خریداران و به طور ویژه افرادی که بودجه محدودتری دارند را بر آن داشته تا به دنبال یافتن گزینه‌های جدید باشند؛ محصولاتی که در مقابل قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری درخور، بهترین برچسب قیمتی را پیش روی آن‌ها قرار می‌دهد. آنر برندی است که همیشه گوشی‌هایی با ارزش خرید بالا را ارائه کرده است. دو گوشی‌ آنر ۷سی (Honor 7C) و آنر ۷اِی (Honor 7A) بصورت رسمی وارد بازار کشور شده و از امروز از طریق بازارهای موبایل و فروشگاه‌های اینترنتی قابل خرید است.

در ماه‌های اخیر نگاه برخی شرکت‌ها سازنده با همراهی توزیع‌کنندگان آن‌ها در ایران متفاوت‌ بوده و تا حد امکان سعی کرده‌اند قیمت تمام شده را برای مصرف‌کننده نهایی کاهش داده و همزمان، مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قابل قبولی را پیش روی آن‌ها قرار دهند. آنر از جمله برندهایی است که محصولاتی ویژه را در دسته گوشی‌های هوشمند اقتصادی روانه بازار کرده است. آنر 7C و آنر 7A را باید از جمله‌ی همین گوشی‌های هوشمند خواند.

آنر 7C و آنر 7A با گارانتی رسمی و قیمت پایین‌تر به بازار عرضه شد

قیمت مناسب با گارانتی رسمی

در حال حاضر، آنر محصولات خوش‌قیمت را در دسته‌های متفاوتی روانه بازار کرده است. در این بین، آنر ۷سی (Honor 7C) با قیمت کم‌تر از ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان (یک میلیون و هشتصد هزار تومان) و آنر ۷اِی (Honor 7A) با قیمت کم‌تر از ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان (یک میلیون و پانصد هزار تومان)، گزینه‌های جذابی برای کاربران به حساب می‌آیند. این امر، در صورتی که نیم‌نگاهی به مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ادغام شده در این دو محصول داشته باشید، بیش از پیش خودنمایی خواهد کرد. نکته جالب توجه اینکه برچسب‌های قیمتی یادشده، در مقابل امکان استفاده از ۱۸ ماه گارانتی رسمی در مقابل شما قرار خواهند گرفت. به این ترتیب، واهمه‌ای از قیمت‌های غیررسمی یا ارائه نشدن خدمات در صورت بروز مشکل برای دستگاه خریداری شده، نخواهید داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت