تصادف رانندگی در جاده های زنجان چهار کشته برجا گذاشت


تصادف رانندگی در جاده های زنجان چهار کشته برجا گذاشت

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان طی 24 ساعت گذشته چهار کشته و 9 مصدوم برجا گذاشت.

سرهنگ عباس مظفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست ساعت هشت صبح چهارشنبه /25 مهر/ در کیلومتر 70 جاده ترانزیت زنجان - میانه و بر اثر برخورد رخ به رخ خودروی وانت پیکان و کامیون خاور اتفاق افتاد و راننده وانت که به دلیل انحراف به چپ مقصر شناخته شد به علت صدمات وارده در دم جان باخت.
وی اظهار داشت: ساعت 20 نیز در کیلومتر 90 همین مسیر ارتباطی بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه وانت پیکان با کامیون که به دلیل انحراف به چپ خودروی وانت پیکان اتفاق افتاد راننده وانت جان باخت و سرنشین آن نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.
مظفری افزود: همچنین حوالی ساعت 20 در کیلومتر 50 مسیر ارتباطی زنجان - بیجار، یک دستگاه تریلر به دلیل ترکیدگی لاستیگ از مسیر اصلی خارج و سپس واژگون شد که راننده آن به علت آسیب های شدید وارده به کام مرگ فرو رفت.
وی تصریح کرد: حوالی ساعت 20:30 نیز در همین مسیر ارتباطی یک دستگاه سواری تندر با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و راننده آن جان سپرد که انحراف به چپ از جانب راننده سواری علت این حادثه بود.
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: شب نیز یک دستگاه خودروی سواری پژو با هشت سرنشین در جاده زنجان - خرمدره با یک دستگاه تریلر برخورد و راننده و سرنشینان خودروی سواری مصدوم و به بیمارستان بوعلی سینا خرمدره انتقال یافتند.
مظفری افزود: این حادثه به علت انحراف به چپ یک دستگاه تریلر اتفاق افتاد که پنج تن از سرنشینان، بچه و 2 نفر دیگر نیز زن و مرد بودند.
وی به رانندگان توصیه کرد به قوانین و مقررات رانندگی بیشتر توجه کنند چراکه کوچکترین بی احتیاطی و سهل انگاری ممکن است به حادثه تلخ منجر شود.
به گزارش ایرنا، از ابتدای مهر تاکنون 17 نفر در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان جان خود را از دست داده اند.
6 ماه نخست امسال (ابتدای فروردین تا پایان شهریور) 118 نفر در مسیرهای ارتباطی این استان در سر صحنه تصادف جان باختند که این رقم در مدت مشابه پارسال 94 نفر بود.
زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...