273 دانش آموز پاوه ای به مناطق عملیاتی اعزام شدند


273 دانش آموز پاوه ای به مناطق عملیاتی اعزام شدند

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه ، از اعزام 273 دانش آموز دختر بسیجی این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

سرهنگ ارسلان سلطانقلی روز پنجشنبه به ایرنا افزود: این دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور به مدت 2 روزه از مناطق عملیاتی قصرشیرین ، بازی دراز و تنگه مرصاد بازدید خواهند کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام از مهمترین اهداف اعزام کاروان های راهیان نور است.
سرهنگ سلطانقلی ، پاسداشت ارزش ها و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی در جامعه را از اولویت های اساسی دانست و گفت: برای تحقق این مهم باید در تداوم برگزاری اردوی راهیان نور که تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است تلاش کنیم.
وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را یک ضرورت دانست و گفت: در این زمینه همگان باید اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله کنیم.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و برای پیروزی، تثیبت و تداوم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی 640 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7448/8066

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس