خدمتگزاری صادقانه پایه های نظام را محکم تر می کند


خدمتگزاری صادقانه پایه های نظام را محکم تر می کند

قزوین – ایرنا - رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: خدمتگزاری صادقانه پایه های نظام اسلامی را مستحکم تر کرده و موجب دلگرمی و امیدواری مردم به آینده می شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی روز پنجشنبه در جلسه شروع به کار دادستانی قزوین که در سالن جلسات دادسرا برگزار شد، گفت: بزرگترین نعمت در نظام اسلامی خدمتگذاری به مردم است و باید از فرصت مسئولیت به بهترین نحو برای خدمت رسانی به مردم استفاده کرد.
وی افزود: رافت به خلق و نفع رسانی به انسان ها موجب قرب و نزدیکی به خداوند می شود و یکی از راه های جذب رحمت الهی است.
مقام ارشد قضایی استان خاطرنشان کرد: جایگاه مدیران در نظام اسلامی و ولایی جز خدمتگذاری به مردم نیست و اگر مدیری خود را فراتر از این حد بداند در جایگاه خود موفق نخواهد بود.
حجت الاسلام قدرتی افزود: مسئولان قضایی باید به اهمیت جایگاه خود واقف باشند و در این مقام نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند.
وی گفت: یکی از راه های خدمت به خلق تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی به ویژه پرونده های جرایم خشن و خاص است که به دادستان جدید قزوین در این زمینه توصیه های لازم را داشته ایم.
رییس کل دادگستری قزوین خاطرنشان کرد: البته در رسیدگی سریع به پرونده ها هیچ گاه نباید از مدار قانون خارج شد بلکه باید با حفظ اصول قانونی و شرعی قضاوتی عادلانه و سریع داشت.
وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم بیان داشت: طبق قانون اساسی این مهم بر عهده قوه قضائیه نهاده شده است و باید دادستان جدید قزوین به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.
محمد قاسمی دادستان جدید قزوین با ۲۶ سال سابقه فعالیت در دستگاه قضایی پیش از این معاون قضایی رییس کل دادگستری استان قزوین بود.
6101

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب