چند خبر کوتاه از رویدادهای ورزشی استان کردستان


چند خبر کوتاه از رویدادهای ورزشی استان کردستان

سنندج - ایرنا - سومین المپیاد انتخابی شطرنج نابینایان استان، برگزاری مسابقات کشتی محلی(زوران) و چند رویداد و فعالیت دیگر به مناسبت هفته تربیت بدنی برخی از رویدادهای ورزشی استان کرستان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسابقات کشتی محلی (زوران) استان کردستان روز جمعه در آرمرده شهرستان بانه در حال برگزاری است که نتایج نهایی فردا شنبه اطلاع رسانی می شود.
رئیس هیات بازی های بومی و محلی شهرستان بانه گفت: این مسابقات با حضور 50 وزرشکار و در چهار وزن 70، 80، 90 و 100 کیلوگرم برگزار می شود.
هوشنگ امینی اظهار داشت: مسابقات کشتی محلی (زوران) با حضور تیم هایی از شهرهای سقز، بانه، آرمرده، کامیاران، مریوان و بیجار در حال برگزاری است.
وی یادآور شد: در پایان این مسابقات پهلوان پهلوانان انتخاب و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

** سومین المپیاد انتخابی شطرنج نابینایان کردستان برگزار شد
همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، سومین المپیاد انتخابی شطرنج نابینایان استان با حضور 34 ورزشکار دختر و پسر به میزبانی شهرستان کامیاران برگزار شد.
در پایان این المپیاد و در بخش آقایان؛ امجد زندی نژاد به نمایندگی از سنندج مقام اول را کسب کرد و یوسف زندی از سنندج و ابراهیم سرابی از قروه به ترتیب دوم و سوم شدند.
در بخش بانوان نیز، هاوژین قیطاسی و زهرا کریمی از کامیاران مقام های اول و دوم را بدست آوردند و دنیا پور محمد از مریوان سوم شد.

** 2 مرکز ایستگاه سلامت در سنندج برپا شد
به مناسبت هفته ترتبیت بدنی و ورزش، 2 مرکز ایستگاه سلامت در پارک کودک و میدان گاز سنندج برپاشد. این مراکز به مدت 2 روز از صبح روز پنجشنبه 26 مهر تا عصر روز جمعه 27 مهرماه خدمات سنجش وزن، فشار خون و قند خون را به صورت رایگان ارائه خواهند داد.

رویدادهای دیگر ورزشی نیز همچون همایش پیاده روی و ورزش صبحگاهی در سنندج به مناسبت این هفته برگزار شده است.
در این مدت رقابت های کشتی آزاد قهرمانی گروه ب جوانان کشور نیز با حضور 10 تیم از سراسر کشور در سریش آباد شهرستان قروه روز پنجشنبه آغاز شده است و تا پایان امروز 27 مهر ادامه دارد.
از 26 مهر تا دوم آبان به نام هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.
6108/7496

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد