عکس ؛ بازگشت کاوه رضایی به لیست بروژ درآستانه دیدار اروپایی


کاوه رضایی بعد از دوران فوق‌العاده‌ای که در نخستین سال لژیونر شدن همراه با شارلروا داشت و موفق به زدن 16 گل در فصل 18-2017 و به ثمر رساندن 3 گل در چهار هفته ابتدایی این فصل شد، راهی کلوب بروژ شد و در این تیم نیز خیلی زود به ترکیب رسید اما مصدومیت از ناحیه زانو موجب شد تا در 6 مسابقه اخیر این تیم حضور نداشته باشد. این ستاره ایرانی که پس از پیوستن...

عکس ؛ بازگشت کاوه رضایی به لیست بروژ درآستانه دیدار اروپایی

پایان دوری کاوه رضایی از بازی‌های کلوب بروژ
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۰
عکس ؛ بازگشت کاوه رضایی به لیست بروژ درآستانه دیدار اروپایی

ستاره ایرانی کلوب بروژ پس از گذراندن دوره مصدومیت یک ماهه مجددا برای این تیم به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاوه رضایی بعد از دوران فوق‌العاده‌ای که در نخستین سال لژیونر شدن همراه با شارلروا داشت و موفق به زدن ۱۶ گل در فصل ۱۸-۲۰۱۷ و به ثمر رساندن ۳ گل در چهار هفته ابتدایی این فصل شد، راهی کلوب بروژ شد و در این تیم نیز خیلی زود به ترکیب رسید اما مصدومیت از ناحیه زانو موجب شد تا در ۶ مسابقه اخیر این تیم حضور نداشته باشد.

این ستاره ایرانی که پس از پیوستن به کلوب بروژ یک گل برابر وارِگِم به ثمر رساند، در سومین بازی برای این تیم در هفته هفتم ژوپیر لیگ مقابل لوکرن آسیب دید و به همین علت در دقیقه ۷۴ زمین را ترک کرد تا در شروع کارش با قهرمان لیگ بلژیک و قبل از دیدار حساس لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند با بدشانسی جدی مواجه شود.

کاوه رضایی نه تنها در چهار هفته ژوپیر لیگ بلژیک نتوانست بخاطر مصدومیت به میدان برود و مهم‌تر در دو مسابقه لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند و اتلتیکو مادرید حضور نداشته باشد، بلکه اردوی اخیر تیم ملی ایران را نیز از دست داد ولی او درست یک ماه بعد از این آسیب دیدگی بدموقع به تمرینات کلوب بروژ بازگشت و آماده بازی کردن شد.

این مهاجم ایرانی از یک هفته قبل به تمرینات کلوب بروژ بازگشت و پس از حضور با نشاطی که در تمرینات این تیم داشت، نشان داد آماده حضور دوباره در ترکیب تیمش در دیدار هفته یازدهم ژوپیر لیگ که از ساعت ۲۲ امشب برابر واسلند بورن برگزار می‌شود، است.

رفع آسیب دیدگی کاوه رضایی و حضور پیاپی او در تمرینات موجب شد تا ایوان لِکو، سرمربی کروات کلوب بروژ پس از چهار بازی ژوپیر لیگ و دو مسابقه لیگ قهرمانان اروپا، نام او را برای جدال امشب برابر واسلند بورن در فهرست قرار دهد و شانس بازگشت او به میادین درآستانه دیدار اروپایی مقابل موناکو فرانسه را افزایش دهد.

عکس ؛ بازگشت کاوه رضایی به لیست بروژ درآستانه دیدار اروپایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران