بزرگداشت سردار شهیدشوشتری و شهدای وحدت در مشهد


بزرگداشت سردار شهیدشوشتری و شهدای وحدت در مشهد

با حضور وزیر دفاع؛مراسم بزرگداشت سردار شهیدشوشتری و شهدای وحدت در بهشت رضای مشهد برگزار شد.

‫ به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم بزرگداشت سردار شهیدشوشتری و شهدای وحدت در مشهدگفت:دشمنان ما از قدیم بدنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان شیعه وسنی بودند تا از این موضع برای دعوا و اختلاف استفاده کنند.

سردار علی فدوی‫ افزود: شیرمردان و بزرگ مردانی چون حضرت امام(ره) و پس از آن خیل عظیمی از شهدا از جمله شهید شوشتری و شهید محمدزاده بودندکه برای اثبات وحدت بین مسلمانان تلاش کردند.

‫ وی تاکید کرد: مردم با بصیرت ما نیز به این موضوع واقف و آگاه هستند و همه با محوریت اسلام و پیامبر اسلام متحد هستند و مانع از این میشوند که دشمنان خدشه ای به امت اسلام وارد کنند.

‫در بخش دیگری از این مراسم، فرماندهان دفاع مقدس و همرزمان شهید شوشتری به بیان خاطرات خود از این شهید گرانقدر پرداختند.

‫در ادامه وزیر دفاع ، استاندار خراسان رضوی و سایر حاضران بر مزار شهیدان شوشتری و محمدزاده حاضر شدند و با نثار گل و قرائت فاتحه به این بزرگ مردان ادای احترام کردند.

‫در این مراسم خانواده شهید شوشتری ،فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی ، پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده‌ شهدا، جانبازان و نیز جمعی ازمردم و مسئولان حضور داشتند.

‫شهید شوشتری 26 مهرماه سال 88 در جریان انفجار انتحاری یکی از اعضای یک گروهک تروریستی در همایش وحدت اقوام و مذاهب سیستان و بلوچستان به همراه جمعی دیگر از حاضران در این مراسم به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش