بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری


بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام   امروز بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر محبوب اینروزها را مرور میکنیم، بیشتر قسمت شهرت او مربوط میشود بـه بازی در سریال دلدادگان «پاهای بیقرار». بعد از پخش این سریال نام وی روی زبان ها افتاد، امروز در مجله پارس ناز زندگی نامه او و همچنین گفتگو و اینستاگرام این بازیگر محبوب رابه همراه هم مطالعه...

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام

امروز بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر محبوب اینروزها را مرور میکنیم، بیشتر قسمت شهرت او مربوط میشود بـه بازی در سریال دلدادگان «پاهای بیقرار». بعد از پخش این سریال نام وی روی زبان ها افتاد، امروز در مجله پارس ناز زندگی نامه او و همچنین گفتگو و اینستاگرام این بازیگر محبوب رابه همراه هم مطالعه می‌کنیم. او فعلاً سریال دلدادگان را در پخش تلویزیونی دارد.

بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر دلدادگان

سانیا سالاری بازیگر جوان متولد دهه شصت می باشد و حدود 30 سال سن دارد. تحصیلات: او فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته تدوین اسـت.

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری پیش از این فقط در تئاتر حضور داشته اسـت و حضور او در سریال دلدادگان بـه کارگردانی منوچهر هادی در نقش ارغوان اولین تجربه او در قاب تلویزیون می‌باشد کـه یکی از نقش های اصلی سریال نیز اسـت.

ازدواج و همسر سانیا سالاری

سانیا سالاری تا کنون ازدواج نکرده اسـت و مجرد می باشد.

مصاحبه جالب با سانیا سالاری

شـما در آموزشگاه آزاد، بازیگری آموخته‌ اید. این آموزش چقدر بر نوع و کیفیت بازی شـما تاثیر گذاشته و کلا آموزش را چقدر برای بازیگر لازم و موثر میدانید؟

مـن تحصیلات آکادمیک دارم ودر دانشگاه سینما خوانده‌ام و گرایشم تدوین اسـت، بـه اضافه اینکه در کلاس‌‌های خانم مهتاب نصیر‌‌پور و محمد رحمانیان بازیگری آموخته‌ام.

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

تنها راهی کـه بلدم همین اسـت و تنها راهی کـه می توانم بـه دیگران پیشنهاد دهم نیز حضور در کلاس‌‌های آموزشی اسـت و البته تنها راهی کـه میتواند خروجی مثبتی داشته باشد و بـه نتیجه برسد همین حضور در کلاس‌‌های بازیگری اسـت.

گفتید زیر نظر محمد رحمانیان و مهتاب نصیر‌‌پور آموزش دیده‌اید. بـه نظرتان یک آموزشگاه خوب باید دارای چـه ویژگی‌‌هایی باشد تا علاقه‌مندان با طی کردن روند آموزش بـه نتیجه مطلوب برسند؟

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

تنها مطلبی کـه می توانم بگویم این اسـت کـه علاقه‌مندان راجع بـه آن کلاس‌‌ها و شخصی کـه قرار اسـت بـه آن‌ها بازیگری بیاموزد، تحقیق کنند و پیشینه اساتید مورد نظر را مورد محاسبه قرار دهند؛ اینکه او چگونه شروع کرده و چگونه دراین عرصه طی مسیر کرده و زیر نظر چـه کسانی آموزش دیده و کارنامه او چـه کیفیتی دارد.

چـه شد کـه بـه پروژه «دلدادگان» پیوستید و آیا براساس ارتباط با عوامل این اتفاق افتاد یا اینکه آقای هادی براساس توانمندی‌‌ها شـما را انتخاب کردند؟

مـن با زحمت و تلاش و پله‌پله بـه جایگاه فعلی‌ام رسیده‌ام و تنها این مسیر را بلد بودم. این روند را از پنج سال پیش با حضور در کلاس‌‌های بازیگری خانم نصیرپور آغاز کردم و همان‌جا عضو گروه تئاتر آقای محمد رحمانیان شدم و پس ازآن در بیش از ده تئاتر حرفه‌ای ایفای نقش کرده‌ام؛ نمایش‌‌هایی کـه در بهترین و حرفه‌ای‌ترین سالن‌‌ها اجرا رفته‌اند.

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

جدا از نمایشنامه‌خوانی‌‌هایی کـه همه ی آن‌ها بـه کارگردانی آقای رحمانیان بوده ودر آن‌ها حضور داشته‌ام، اولین اثر حرفه‌ای‌ام نمایش مجلس ضربت زدن ن وشته استاد بهرام بیضایی بود کـه کارگردانی آنرا آقای محمد رحمانیان بـه عهده داشتند.

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان کیست

در آن ایفاگر نقش قطامه بودم و امیر جعفری نقش ابن‌ملجم را داشت و خانم مهتاب نصیرپور نیز ایفاگر نقش نویسنده بود. این شانس را داشتم کـه آقای منوچهر هادی بازی مرا دراین نمایش ببینند و مرا برای نقش ارغوان انتخاب کنند.

پس بـه این ترتیب با لابی‌ گری و رابطه بـه تلویزیون راه پیدا نکرده‌ اید

خیر، بـه همه ی آن‌هایی کـه فکر میکنند با پارتی و لابی‌گری وارد این عرصه شده‌ام باید بگویم اگر بـه کارنامه مـن نگاهی بیندازند خواهند دید کـه فقط براساس زحمت و تلاش خودم پیش رفته‌ام. مـن چهار سال پیش از جشنواره نمایشنامه‌خوانی «نیمکت» برای خوانش نقش بندار در نمایشنامه دشوار و سخت «بندار بیدخش» کـه نوشته استاد بهرام بیضایی اسـت، جایزه اول بازیگری زن را گرفته‌‌ام.

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

اینستاگرام سانیا سالاری

آن‌هم درحالی‌کـه حبیب رضایی، مهتاب نصیرپور و آقای حسن معجونی داوری آثار رابه عهده داشتند. بـه‌ جز این در نمایش‌‌های «نام تمام مادران»، «ترانه‌‌های قدیمی؛ پیکان جوانان»، «سلفی، زن افغان» و «لیلا و چند مسافر» کـه کارگردان همه ی آن‌ها آقای رحمانیان بوده اند، نقش‌‌های متفاوتی را ایفا کرده‌ام.

پس خاک صحنه خورده‌اید. تئاتر چقدر میتواند در کیفیت بازی بازیگر موثر باشد؟

صحنه ویژگی‌‌های خودش را دارد. بازیگری کـه از تئاتر می آید زحمتکش اسـت. اتفاقات روی صحنه زنده هستند و جای اشتباهی وجود ندارد. مبنای صحنه براساس توانایی‌‌های بازیگر یعنی بدن و بیان اوست و قطعأ زمانی کـه بازیگر آزمون صحنه را پشت سر می گذارد با توانایی بیشتری جلوی دوربین می رود و با تسلط بیشتر بـه ایفای نقش میپردازد.

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

عکس های سانیا سالاری

زمانی کـه برای اولین بار جلوی دوربین رفتید با چـه تفاوت‌‌هایی مواجه شدید؟ منظورم نوع بازی اسـت و مواجهه با همان اصطلاحی کـه سینمایی‌‌ها و تلویزیونی‌‌ها بکار می برند و می گویند فلان بازیگر «گل درشت» و تئاتری بازی می کند. در ابتدا معتقدم کـه یک بازیگر باید تمام خودش را، حس، بدن و بیان خودش را در خدمت نقش بکار بگیرد.

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

مصاحبه با سانیا سالاری

مـن اصطلاح تئاتری بازی کردن را اصلا قبول ندارم؛ زیرا بازیگری بازیگری اسـت و فقط مدیوم‌‌ها تغییر می کند. مـن زمانی در مدیوم تئاتر بازی می کردم و هنوز هم اینکار را میکنم و حال در مدیوم تلویزیون ایفای نقش کرده‌ام.

و البته تکنیک بازی مقابل دوربین را نیز نباید فراموش کرد. منوچهر هادی چقدر در طول پروژه با شـما همراهی کرد؟

آقای هادی کمک‌‌های زیادی بـه مـن کردند. یعنی در عده ای از سکانس‌‌ها بدون آن‌کـه متوجه شوم بسیار هوشمندانه و آگاهانه مرا و بازی‌ام را نظارت می کردند و بابت این موضوع از ایشان ممنونم.

منوچهر هادی کارگردان خوشنامی اسـت و آن‌هایی کـه با او همکاری کرده‌اند شیوه و روشش را در هدایت بازیگر قبول دارند.

بله، گاهی کارگردان بـه بازیگر می گوید کـه این‌گونه بازی کن؛ اما آقای هادی، هم بـه‌طور مستقیم و هم غیرمستقیم بازیگر رابه نقش نزدیک میکند و زمانی کـه خروجی را میدیدم، می گفتم احسنت! و حال نیز خدا را شکر می کنم کـه در اولین قدم، با کارگردانی کاربلد و گروهی حرفه‌ای همکاری کرده‌ام.

بله، دراین زمینه بسیار خوش‌شانس بوده‌اید؛ زیرا هم ایرج محمدی تهیه‌کننده اثر و هم منوچهر هادی و عواملش جزو حرفه‌ای‌‌های سینما و تلویزیون هستند.

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری بازیگر سریال دلدادگان

همین‌طور اسـت. در حین تولید نیز پشت‌صحنه آرامی داشتیم و همه ی بـه یک دیگر کمک می کردند و همان افراد کـه پیش از حضور در پروژه آن‌ها را نمی‌شناختم حالا تبدیل بـه عزیزترین دوستانم شده‌اند؛ از طراح گریم گرفته تا طراح لباس و آقای افسری مدیر فیلم برداری و باقی دوستان. در کل همه ی صادقانه بکار و فعالیت می‌پرداختند.

آیا پیش از حضور در پروژه «دلدادگان» فیلمنامه را خوانده بودید؟ درباره انچه نظری دارید؟

بله، پیش از حضور فیلمنامه را خواندم و نویسندگان آن آقای بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان را تحسین میکنم؛ زیرا این اثر درام قدرتمندی دارد و پرفرازونشیب اسـت ودر شیوه روایت موفق عمل کرده اسـت. بی‌شک همه ی این ویژگی‌‌ها بـه کیفیت بازی بازیگر کمک میکند تا توانایی‌‌هایش را نشان دهد.

درباره شخصیت ارغوان کمی توضیح دهید. از ویژگی‌‌های نقش بگوید و اینکه چقدر با نقش‌‌های دیگرتان تفاوت دارد؟

هر نقشی با نقش‌‌های دیگر فرق میکند و ویژگی مهمی کـه ارغوان دارد این اسـت کـه شخصیتش دارای فرازونشیب اسـت و پیچیدگی‌‌های روحی و اخلاقی بسیاری دارد. ارغوان شخصیتی غیر قابل پیش‌بینی اسـت. در کل ارغوان ازآن نقش‌‌هایی اسـت کـه هر بازیگری دوست دارد آنرا بازی کند.

شیوه مشخصی کـه در بازیگری بـه آن اعتقاد دارید چیست؟

معتقدم کـه بازیگر باید نقش را زندگی کند. چـه ارغوان و چـه قطام نمایش «مجلس ضرب زدن» و چـه کاراکترهای دیگر. در سریال «دلدادگان» باید اغوان را زندگی میکردم و واقعا این‌گونه بود. در طول تولید سانیا سالاری نبودم، بلکه تلاش میکردم ارغوان باشم. بـه‌طور مثال اگر ارغوان غصه دارد و غمگین اسـت بـه تمامی ارغوان اسـت و سانیا سالاری نیست. در اثر قبلی نیز همین‌طور بود.

باتوجه بـه اینکه بازی‌تان در سریال دلدادگان دیده شده، از این پس شیوه انتخاب شـما بـه چـه صورت اسـت و چـه فاکتورهایی را درنظر خواهید گرفت؟

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + گفت‌وگو و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

اگر خدا کمک کند تئاتر سر جای خودش خواهد بود؛ زیرا از تئاتر آمده‌ام و تئاتر خانه مـن اسـت؛ اما در پیشنهادهای بعدی نقش و کاراکتر بسیار مهم خواهد بود؛ اینکه مرا بـه چالش بکشد و باعث شود با او دست و پنجه نرم کنم، پس ازآن، کارگردان و فیلمنامه برایم مهم خواهند بود.

بازخورد مخاطبان را نسبت بـه سریال چگونه دیده‌اید؟

بازخوردهای متفاوتی دیده‌‌ام؛ اما سریال بسیار دیده شده و مخاطبان بسیاری دارد. میبینم کـه در فضای مجازی و صفحه‌‌های خودم مردم می آیند و اثر را تحلیل میکنند و پاسخ یک دیگر را میدهند. آن‌ها سریال و قصه را دنبال میکنند و بـه پیش‌بینی اتفاقات بعدی می پردازند.

و سخن آخرتان؟

از استادم و کسیکه بازیگری را از او آموخته‌ام یعنی خانم مهتاب نصیرپور تشکر میکنم. همچنین از آقای محمد رحمانیان ممنونم. بـه نظرم، اولین گام‌ها و اولین اعتمادها خیلی مهم اسـت؛ زیرا همه ی آدم‌ها توانایی‌‌های بسیاری دارند، اما تا کسی بـه مـا اعتماد نکند و میدان ندهد، مجالی برای بروز توانایی‌‌هایمان نخواهیم داشت و آقای محمد رحمانیان اولین فرصت رابه مـن دادند و همیشه از ایشان ممنونم.

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

بیوگرافی سانیا سالاری و تصاویر او

از آقای منوچهر هادی هنرمند ارزنده نیز بسیار ممنونم کـه اولین فرصت حضور در تلویزیون رابه مـن دادند و بـه‌طور کامل و تمام قد پای مـن ایستادند، همواره منت گذار و مدیون لطفشان هستم و همیشه از ایشان سپاسگزار و قدردانشان خواهم بود.

و در آخر نیز مرور اینستاگرام سانیا سالاری

در نهایت مروری داریم بر صفحه خانم سالاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام و از فاصله نزدیک تری با این بازیگر جوان و مستعد آشنا می‌شویم خانم سانیا سالاری نزدیک بـه 100 k فالوور دارد، آدرس صفحه رسمی وی sania__salari@ می باشد.

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری نوشت: گیسوانم را مثل «ری را» بباف

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری نوشت: امشب در مجموعه ی دلدادگان جواب خیلی از سوالها روشن میشه.

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری نوشت: پشت صحنه دلدادگان

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری نوشت: باید بـه اعتمادِ آسوده‌ی سایه بـه آفتاب برگردم….

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری نوشت: #دلدادگان

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری نوشت: همه ی ی نظرات شـما رو با کمال احترام می خونم

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری نوشت: آقای شاهرخ استخری عزیز زادروزتون مبارک

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری نوشت: مهربانی را بیاموزیم….

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری نوشت: باید زیست!……

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری نوشت: پشت صحنه #دلدادگان

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری نوشت: سلطان فصل ها،پاییز

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری نوشت: عکس @marzieamirii

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری نوشت: ممنونم از اینهمه مهربانی دست زیبای هنرمندتون رو میبوسم

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری نوشت: مـا خوب می‌دانستیم بخاطر آن بهاری کـه قول قناری ونرگس اسـت باید بـه هر حوصله با زمستان زمهریر مدارا کنیم.‌.‌‌.‌

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری نوشت: زادروز استاد#محمدرضا_شجریان

بیوگرافی سانیا سالاری و همسرش + مصاحبه و اینستاگرام + عکس های سانیا سالاری

سانیا سالاری نوشت: #خانواده_سبز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد پایان سال 1402 + فیلم