اقدام شنیع مرد جوان با یک پیر زن! + تصویر


اقدام شنیع مرد جوان با یک پیر زن! + تصویر

رکنا:اقدام شنیع مرد جوان با یک پیر زن جلوی دوربین رخ داد.

حجم ویدیو: 3.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

مرد جوان چینی در اقدامی بی شرمانه و غیرانسانی یک زن سالخورده را در یکی از خیابان های این کشور بطرز فجیعی به باد کتک گرفت.ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار بی شرمانه و غیرانسانی یک جوان 18 ساله چینی را با یک زن سالخورده 87 در یکی از خیابان های این کشور به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این جوان بطرز وحشیانه ای این زن سالمند را به باد کتک می گیرد. بنا به گزارش یکی از رسانه های چین این زن سالخورده هنگامی که به این جوان گفت بیشتر مراقب دوچرخه اش باشد با رفتار وحشیانه او مواجه شد.
در ویدئویی که منتشر شده است این پسر 18 را نشان می دهد در حالی که دوچرخه اش را از زمین بلند می کند ناگهان چرخ های آن را محکم به زمین می کوبد. این زن مسن پس از دیدن این صحنه به این پسر توصیه می کند مراقب دوچرخه اش باشد و از آن به خوبی مراقبت کند. ظاهرا این توصیه دلسوزانه موجب خشم و عصبانیت این جوان گستاخ می شود و او به شکلی بیرحمانه این زن بی دفاع را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. در ادامه یک مرد جوان که شاهد این صحنه وحشتناک بوده است بلافاصله وارد عمل می شود و این جوان روانی را از ادامه ضرب و شتم پیرزن باز می دارد.
بنا به گزارش رسانه های محلی چین این زن که در نواحی مختلف بدن دچار آسیب شده بود بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد. همچنین پلیس Police محلی چین در منطقه "هاینینگ" از دستگیری این جوان خبر داده است. هنوز مشخص نیست که چرا این جوان در قبال توصیه دوستانه زن سالخورده چنین رفتار وحشیانه ای از خود نشان داده است!
گفتنی است؛ این حادثه Incident در حالی در شبکه های اجتماعی چین خبرساز می شود که چندی پیش نیز ضرب و شتم یک مرد سالخورده توسط یک پرستار مرد در استرالیا خبرساز شده بود. ویدئویی که منتشر شده بود پراکاش پائودیال" پرستار 35 ساله استرالیایی را در حال ضرب و شتم و بدرفتاری با یک بیمار آلزایمری 82 ساله نشان می داد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا