آزارجنسی دختران توسط دانیال دروغی


آزارجنسی دختران توسط دانیال دروغی

ساعت 9 شب روز شنبه ششم مهرماه در مسیر بازگشت از محل کار به منزل، مقابل ایستگاه مترو منتظر ماشین بودم که یک 206 مشکی نزدیک آمد و مدعی شد مسافرکش است. به مقصد میدان سبلان سوار ماشین شدم، اما پس از طی مسیر کوتاهی، ناگهان راننده از مسیر اصلی خارج شد و به سمت خروجی اتوبان امام‌علی حرکت کرد. به خارج‌شدن راننده از مسیر اصلی اعتراض کردم که ناگهان راننده...

آزارجنسی دختران توسط دانیال دروغی
مردی که با ربودن دو دختر جوان آن‌ها را مورد آزار جنسی قرار داده بود، بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد. روز پنجم مهرماه پرونده‌ای با موضوع آدم‌ربایی منجر به آزارواذیت از شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران، برای رسیدگی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

شاکی پرونده با حضور در پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «حدود یک هفته پیش با جوانی به نام دانیال در شبکه اجتماعی badoo آشنا شدم تا اینکه پس از گذشت چند روز با دانیال برای ساعت پنج بعد از ظهر روز چهارشنبه چهارم مهر در چهارراه جهان‌کودک قرار گذاشتیم. ساعت پنج روز چهارشنبه جوانی با خودروی پژو ۲۰۶ مشکی به چهارراه جهان‌کودک آمد و من به تصور اینکه آن شخص دانیال است، سوار ماشین شدم، اما متوجه شدم راننده پژو ۲۰۶ که در این مدت خودش را به نام دانیال معرفی می‌کرده، به‌دروغ تصویر شخص دیگری را روی پروفایل شخصی‌اش قرار داده است».
او ادامه داد: «همه‌چیز دروغ بود و من تصمیم گرفتم از ماشین پیاده شوم، اما راننده با قفل‌کردن درِ ماشین مانع پیاده‌شدن من شد و شروع به حرکت کرد. از او خواستم خودرو را متوقف کند، اما او بی‌اعتنا به درخواست من به طرف اتوبان به حرکتش ادامه داد و به سمت منطقه لویزان رفت. در یک خیابان قصد پیاده‌شدن از ماشین را داشتم که راننده ۲۰۶ چاقویی در‌آورد و تهدید کرد اگر صدایم دربیاید، من را خواهد زد. هوا تاریک شده بود. راننده با تهدید چاقو و ضرب‌وشتم من را مورد آزار قرار داد. سپس راننده ۲۰۶ من را در نزدیکی میدان رسالت در کوچه‌ای خلوت پیاده کرد و از محل دور شد».
کارآگاهان با انجام چهره‌نگاری، بهره‌گیری از اطلاعات به‌دست آمده از شاکی پرونده و درنهایت بررسی اطلاعات مجرمان سابقه‌دار پلیس آگاهی موفق به شناسایی فردی سابقه‌دار به نام «سعید. م» ۳۳ ساله شدند. سعید در سال ۱۳۹۴ نیز به اتهام آدم‌ربایی منجر به آزارواذیت دستگیر و برابر رأی شعبه ۱۰۷۱ محکوم و روانه زندان شده بود.

با شناسایی تصویر سعید از سوی شاکی پرونده، کارآگاهان به محل سکونت وی در خیابان مدائن مراجعه و اطلاع پیدا کردند او پس از آزادی از زندان از این محل نقل مکان کرده است.

اقدامات پلیسی برای دستگیری سعید در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا اینکه روز هفتم مهرماه پرونده‌ای به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که شاکی پرونده در آن عنوان کرده بود به‌عنوان مسافر سوار خودروی پژو ۲۰۶ مشکی‌رنگی شده و راننده آن پس از انحراف مسیر و با تهدید چاقو و ضرب‌وشتم او را آزارواذیت کرده است.

شاکی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «ساعت ۹ شب روز شنبه ششم مهرماه در مسیر بازگشت از محل کار به منزل، مقابل ایستگاه مترو منتظر ماشین بودم که یک ۲۰۶ مشکی نزدیک آمد و مدعی شد مسافرکش است. به مقصد میدان سبلان سوار ماشین شدم، اما پس از طی مسیر کوتاهی، ناگهان راننده از مسیر اصلی خارج شد و به سمت خروجی اتوبان امام‌علی حرکت کرد. به خارج‌شدن راننده از مسیر اصلی اعتراض کردم که ناگهان راننده چاقویی را از زیر صندلی خارج کرد و من را با آن تهدید کرد. سرم را محکم به شیشه و درِ ماشین می‌کوبید طوری‌که دچار سرگیجه و سردرد شدیدی شده بودم. راننده ۲۰۶ با تهدید چاقو و ضرب‌وشتم من را مورد آزارواذیت قرار داد، اما با وجود این، مبلغ ۲۵۰ هزار تومان همراهم را نیز سرقت کرد و من را در گوشه‌ای از اتوبان از ماشین پیاده کرد و از محل دور شد».
کارآگاهان با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی خودروی پژو ۲۰۶ مشکی و در ادامه شناسایی محل تردد سعید در منطقه نارمک- خیابان سمنگان در یک نمایشگاه خریدوفروش خودرو شدند. این مکان تحت کنترل نامحسوس کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام در ساعت ۱۷ روز چهارشنبه هفته گذشته درحالی‌که سعید قصد فروش خودرو ۲۰۶ خود را داشت، وی را دستگیر کردند.
در زمان دستگیری، سعید با اطلاع از حضور کارآگاهان قصد داشت با ایجاد درگیری و جوسازی از محل متواری شود که با اقدام سریع کارآگاهان بازداشت و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: متهم پرونده در همان تحقیقات به‌صراحت به هر دو فقره آزارواذیت شکات پرونده اعتراف کرده و تحقیقات تکمیلی از متهم برای شناسایی دیگر شکات احتمالی پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»