اهمیت فراوان جاده ارتباطی بین دو استان چهارمحال و بختیاری و لرستان


اهمیت فراوان جاده ارتباطی بین دو استان چهارمحال و بختیاری و لرستان

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جاده ارتباطی میان دو استان چهارمحال و بختیاری و لرستان با توجه به ظرفیت‌های زیاد گردشگری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، «اقبال عباسی» عصر دیروز در نشست مشترک استانداران لرستان و چهارمحال بختیاری در بخش زلقی الیگودرز اظهار کرد: اطلاعات، ارتباطات و انتظامات بدون یکدیگر بی‌معنا هستند و به توسعه منجر نمی‌شود و اگر هم رخ دهد بی‌فایده است.

وی با بیان این‌که اکنون بحث توسعه بیشتر در حوزه خدمات است، افزود: باید در حوزه خدمات تلاش‌های بسیار بیشتری انجام دهیم و این محقق نخواهد شد مگر این‌که در زمینه ارتباطات قدم‌های اساسی و اصولی برداشته شود.

استاندار چهارمحال بختیاری خاطرنشان کرد: باید ابتدا ارتباطات زمینی و پس از آن هوایی و مجازی بین این دو استان و دیگر مناطق گردشگری کشور و جهان بیشتر شود.

عباسی ادامه داد: جاده ارتباطی بین دو استان چهارمحال و بختیاری و لرستان با توجه به ظرفیت‌های زیاد گردشگری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی گفت: مسئولان دستگاه‌ها و مردم این دو استان می‌توانند در زمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی و ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف اقدامات و همکاری‌های بسیاری را انجام دهند.

استاندار چهارمحال بختیاری اظهار امیدواری کرد که از این پس شاهد ارتباط و همکاری دو جانبه بسیار بیشتری میان استان لرستان و چهارمحال بختیاری در زمینه احداث راه زمینی، توسعه ارتباطات هم‌چنین توسعه صنعت گردشگری باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک