دستگیری 6 مرد با لباس زنانه در حمیدیه امنیتی نیست


این افراد برای تحقیقات بیشتر بازداشت که پس از تحقیقات و بررسیهای انجام شده مشخص شد که آنها هیچگونه انگیزه امنیتی برای پوشیدن لباس زنانه نداشته اند.

دستگیری 6 مرد با لباس زنانه در حمیدیه امنیتی نیست

دادستان شهرستان حمیدیه در استان خوزستان با اشاره به فیلم پخش شده در فضای مجازی مبنی بر دستگیری ٦ مرد با پوشش زنانه در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی در محدوده شهرستان حمیدیه گفت :موضوع دستگیری این افراد به هیچ وجه امنیتی نیست.

علی بیرانوند جمعه شب در گفت و گو با ایرنا افزود بعد ازظهر جمعه ماموران انتظامی حمیدیه به یک خودروی پراید مشکوک شدند که پس از متوقف کردن آن متوجه شدند 6سرنشین مرد داشته که سه نفرشان پوشش زنانه دارند.

وی افزود: این افراد برای تحقیقات بیشتر بازداشت که پس از تحقیقات و بررسیهای انجام شده مشخص شد که آنها هیچگونه انگیزه امنیتی برای پوشیدن لباس زنانه نداشته اند.

دادستان حمیدیه افزود: موضوع و علل و انگیزه این افراد برای ما محرز شده که مراحل آن در حال طی شدن است.

بیرانوند گفت خوشبختانه با تدابیر امنیتی هیچگونه مشکلی در زمینه مراسم پیاده روی اربعین حسینی وجود ندارد و زائران با خیالی آسوده در این مراسم معنوی بزرگ شرکت کنند.

فیلمی در فضای مجازی مبنی بر دستگیری چند فرد در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی در روز جمعه پخش شده و برخی شایعات نیز همراه این فیلم از جمله اینکه این افراد قصد خرابکاری داشته را منتشر کردند.

مراسم اربعین حسینی در استان خوزستان با شور و هیجان خاص در دو مسیر چذابه و شلمچه در استان خوزستان در حال انجام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته