پرفروشترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال 2018 میلادی


مطلب پرفروشترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال 2018 میلادی برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ لوازم ورزشی با مارک های مختلف، به دلیل کیفیت بالا و عمومیت استفاده، طرفداران بسیاری در بین مشتریان دارند. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر پرفروشترین و...

لوازم ورزشی با مارک های مختلف، به دلیل کیفیت بالا و عمومیت استفاده، طرفداران بسیاری در بین مشتریان دارند. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر پرفروشترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال ۲۰۱۸ میلادی.

بهترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال ۲۰۱۸

در طول چند دهه گذشته، شرکت های تولید لوازم ورزشی طراحی انواع کفش، لباس و سایر تجهیزات ورزشی برای ورزشکاران و طرفداران رشته های مختلف با کیفیت بسیار بالا در دستور کار خود قرار دادند. در این نوشته با ۱۰ مورد از بهترین و پرفروشترین برندهای لوازم ورزشی در سال ۲۰۱۸ آشنا خواهید شد.

Converse

محصولات : کفش‌های ورزشی کشور: ایالات متحده آمریکا سال تاسیس: ۱۹۰۸

شرکت کانورس (Converss) که در سال ۱۹۰۸ میلادی شروع به فعالیت نموده، یکی از بهترین برندهای کفش های ورزشی است. این شرکت بیش از ۲۵۰۰ کارمند داشته و از سال ۲۰۰۳ به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه نایکی (Nike) آمریکا به تولید انواع البسه ورزشی می پردازد.

پرفروشترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال 2018 میلادی

نماد ستاره این شرکت، یکی از نشان های شناخته شده برای طرفداران ورزش بوده که نام آن را به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان پوشاک ورزشی در جهان مطرح نموده است. کانورس همکاری بسیار نزدیکی با لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) داشته و محصولات آن در بین علاقمندان اسکیت بورد بسیار محبوب است.

بیشتر بخوانید: بهترین شرکت های هواپیمایی ۲۰۱۸ ؛ با لوکس ترین و برترین خطوط هوایی جهان آشنا شوید

The North Face

محصولات: تجهیزات ورزش های برفی کشور: ایالات متحده آمریکا سال تاسیس: ۱۹۶۸

برند The North Face در سال ۱۹۶۸ میلادی آغاز به کار نموده و در حال حاضر یکی از زیرمجموعه‌های گروه VF آمریکا (تولید کننده قدیمی لباس، کفش و ساعت و عینک) به حساب می‌آید.

پرفروشترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال 2018 میلادی

این شرکت یکی از شناخته شده ترین و بهترین تولید کنندگان تجهیزات ورزشی مانند کوله پشتی، چادر، ژاکت و کفش در دنیا لوازم ورزشی است. کیفیت بالای لوازم ورزش های برفی این شرکت مانند تجهیزات اسکی، اسنوبورد و ابزار کوه نوردی، جایگاهی در بین بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال ۲۰۱۸ را به آن اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: ارزان ترین شهرهای جهان برای زندگی و سفر در سال ۲۰۱۸ میلادی

Asics

محصولات: پوشاک ورزشی کشور: ژاپن سال تاسیس: ۱۹۴۹

ASICS یک شرکت چند ملیتی ژاپنی بوده که نزدیک به ۷ دهه است به تولید انواع لوازم ورزشی، کفش و لباس در بازه قیمت متوسط و بالا می پردازد.

پرفروشترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال 2018 میلادی

گذشته از کیفیت بالا، فعالیت‌های تبلیغاتی متعدد مانند اسپانسرینگ تیم ملی کریکت استرالیا نام این شرکت را به یکی از محبوب ترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال ۲۰۱۸ تبدیل نموده است. اسیکس بیش از ۷۰۰۰ کارمند داشته و محصولات آن دامنه بسیار گسترده ای لوازم ورزشی مانند تیشرت و کفش برای مردان و زنان و کودکان را پوشش می دهد.

بیشتر بخوانید: با ارزش ترین ارزهای جهان ؛ با گران ترین واحدهای پولی دنیا در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

Skechers

محصولات: کفش ورزشی کشور: ایالات متحده آمریکا سال تاسیس: ۱۹۹۲

اسکچرز یک شرکت نسبتا جدید تولید لوازم ورزشی به خصوص کفش بوده که مقر اصلی آن در ایالات کالیفورنیای آمریکا قرار داشته و فعالیت خود را از سال ۱۹۹۲ آغاز نموده است.

پرفروشترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال 2018 میلادی

محصولات این شرکت در بیش از ۱۷۰ کشور جهان به فروش می‌رسد. فعالیت‌های جانبی مانند شرکت در امور خیریه در کنار کیفیت و طراحی زیبا، اسکچرز را به یکی از محبوب ترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی دنیا در سال ۲۰۱۸ تبدیل نموده است. این شرکت بیش از ۱۱.۰۰۰ کارمند داشته و بیش از ۲.۵۰۰ فروشگاه اختصاصی در سرتاسر دنیا به عرضه محصولات آن می پردازند.

بیشتر بخوانید: بزرگترین فروشگاه های اینترنتی جهان ؛ مروری بر بهترین مارکت های آنلاین در سال ۲۰۱۸

New Balance

محصولات: پوشاک ورزشی کشور: ایالات متحده آمریکا سال تاسیس: ۱۹۰۶

New Balance با بیش از ۱ قرن سابقه در تولید لوازم ورزشی از جمله کفش، پوشاک و تجهیزات کریکت و اسکیت بورد، جایگاهی را در بین بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال ۲۰۱۸ به خود اختصاص داده است.

پرفروشترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال 2018 میلادی

مقر اصلی این شرکت در شهر بوستون (Boston) آمریکا قرار داشته و بیش از ۵.۰۰۰ نفر کارمند به فعالیت در این مجموعه می پردازند. نیو بالانس با تولید محصولات اختصاصی برای رشته اسکیت بورد توانسته محبوبیت بسیاری بین علاقمندان این رشته به دست آورد. علاوه بر این بسیاری از قهرمانان رشته‌هایی مانند تنیس و دوچرخه سواری نیز از مشتریان این برند هستند.

بیشتر بخوانید: با سریع ترین هواپیماهای مسافربری جهان در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

Puma

محصولات: پوشاک ورزشی کشور: آلمان سال تاسیس: ۱۹۴۸

پوما یکی از شناخته شده ترین نام ها در بین طرفداران لباس ها و کفش های ورزشی در سرتاسر دنیا بوده که فعالیت خود را از سال ۱۹۴۸ میلادی و در شهر هرتسوگن آوراخ ایالت بایرن آغاز نمود.

پرفروشترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال 2018 میلادی

محصولات این شرکت که بیش از ۱۱.۰۰۰ کارمند دارد، در ۱۲۰ کشور جهان به فروش می رود. بازه تولیدات این شرکت نیز طیف گسترده ای از محصولات و رشته های ورزشی مانند فوتبال، دو میدانی، ژیمناستیک، بسکتبال و … را پوشش می دهد. استفاده بهترین ورزشکاران جهان از این برند و کیفیت بسیار بالا، پوما را مانند چند دهه گذشته به یکی از بهترین و پرفروشترین برندهای لوازم ورزشی جهان تبدیل نموده است.

بیشتر بخوانید: لوکس ترین اتوبوس های جهان ؛ آشنایی با بهترین و گرانترین اتوبوسهای ۲۰۱۸ دنیا

Under Armor

محصولات: کفش و پوشاک ورزشی کشور: ایالات متحده آمریکا سال تاسیس: ۱۹۹۶

آندر آرمور یک شرکت آمریکایی محصولات ورزشی بوده که مقر اصلی آن در شهر بالتیمور ایالت مریلند آمریکا قرار دارد. این شرکت با بیش از ۱۳.۰۰۰ کارمند در جمع بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال ۲۰۱۸ قرار گرفته است.

پرفروشترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال 2018 میلادی

علاوه بر دفتر مرکز آندر آرمور در اسالات متحده، این شرکت با توجه به گستردگی فروش در سایر نقاط جهان مانند لندن، آمستردام، مکزیکو سیتی نیز نمایندگی داشته و با تکیه بر کیفیت و طراحی جذاب، هر روزه به محبوبیت آن افزوده می شود. این شرکت علاوه بر فعالیت اصلی خود، حضوری فعال در سیاست و جامعه داشته و همکاری نزدیکی با سلبریتی ها و سیاست مدارانی مانند دونالد ترامپ دارد.

بیشتر بخوانید: سریعترین خودروهای جهان با سرعتی بیش از ۴۰۰ کیلومتر در ساعت

Dick’s Sporting Goods

محصولات: پوشاک ورزشی کشور: ایالات متحده آمریکا سال تاسیس: ۱۹۴۸

شرکت Dick’s Sporting Goods که با نام DKS نیز شناخته می شود، در سال ۱۹۴۸ میلادی توسط ریچارد استک (Richard Stack) در نیویورک تاسیس شد.

پرفروشترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال 2018 میلادی

این شرکت بیش از ۳۰.۰۰۰ کارمند و ۸۵۰ شعبه فروش اختصاصی داشته و یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم ورزشی جهان به حساب می آید. در طول سالیان فعالیت این شرکت، تیم ها و مسابقات مختلف ورزشی با حمایت DKS برگزار شده که موجب گسترش نام و جهانی شدن برند آن شده است. DKS محصولات ورزشی خود را از طریق نمایندگی های مجاز، فروشگاه آنلاین اختصاصی و همچنین سایر فروشگاه های مطرح اینترنتی در دنیا توزیع می کند.

بیشتر بخوانید: سریع ترین قطارهای جهان ؛ سفر ریلی با سرعتی بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت

Adidas

محصولات: لوازم ورزشی کشور: آلمان سال تاسیس: ۱۹۲۴

برند آدیداس یکی از بهترین و محبوب ترین نام ها در صنعت لوازم، پوشاک و ابزار ورزشی بوده که فعالیت خود را از سال ۱۹۲۴ میلادی و در شهر هرتسوگن آوراخ ایالت بایرن آغاز نمود. در سال ۱۹۴۹ و طی اختلافاتی که بین دو برادر مالک این برند به وجود آمد، شرکت اصلی به ۲ بخش تقسیم شد بدین ترتیب ۲ برند پوما و آدیداس فعالیت مجزای خود را آغاز نمودند.

پرفروشترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال 2018 میلادی

محصولات آدیداس شامل انواع کفش ورزشی، البسه ورزشی، تجهیزات، خوش بو کننده و توپ و … بوده که از طریق نمایندگی های مجاز، وب سایت شرکت و فروشگاه های اینترنتی معتبر دنیا به فروش می رسد. از زیر مجموعه های آدیداس می توان به برندهایی مانند ریباک (Reebok)، Runtastic و Matix اشاره کرد. آدیداس در حال حاضر با بیش از ۵۰.۰۰۰ کارمند، اسپانسرینگ بزرگترین رویدادهای ورزشی مانند جام جهانی، و پشتیبانی از ستارگانی مانند لیونل مسی و اندی مورای به یکی از بزرگترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی دنیا تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: کم ارزش ترین ارزهای جهان ؛ با بی ارزش ترین واحدهای پولی دنیا آشنا شوید

Nike

محصولات: لوازم ورزشی کشور: ایالات متحده آمریکا سال تاسیس: ۱۹۶۴

رتبه نخست فهرست بهترین شرکت های تولید کننده لوازم ورزشی در جهان در سال ۲۰۱۸ میلادی مانند سالهای گذشته به برند نایکی (Nike) اختصاص می یابد.

پرفروشترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال 2018 میلادی

این شرکت که در سال ۱۹۶۴ تاسیس شده، بر اساس الهه پیروزی یونان باستان نامگذاری شده است. محصولات مختلف نایکی شامل انواع کفش و البسه و پوشاک ورزشی بوده ولی کفش های این شرکت از محبوبیت بسیاری بین طرفداران ورزش و ورزشکاران حرفه ای برخوردار هستند. نایکی بیش از ۷۰.۰۰۰ کارمند داشته و محبوب ترین و بهترین برند تولید کننده لوازم ورزشی دنیا در سال ۲۰۱۸ به حساب می آید.

سایر برندهای شاخص

از دیگر تولید کنندگان محصولات ورزشی که سالهاست در جمع بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان حضور داشته ولی به دلایلی مانند قیمت بالاتر و قرار گرفتن در رده نمونه‌های لوکس، محدود بودن تجهیزات به رشته های خاص و معمولا گرانقیمت (مانند تنیس، گلف و اسکی) و یا رشد بیشتر رقبا موفق به حضور در این فهرست نشده اند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلمبیا (ایالات متحده آمریکا) سالامون (فرانسه) فیشر (اطریش) ویلسون (ایالات متحده آمریکا) هد (آمریکا/آلمان)

پرفروشترین و بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال 2018 میلادی

با کلیک روی لینک کد تخفیف مدیسه، می‌توانید از از ۵۰ هزار تومان تا ۱۵ درصد تخفیف ویژه بهره‌مند شوید.

این محتوا به سفارش تخفیفان نوشته شده است

گالری تصاویر بهترین برندهای لوازم ورزشی جهان در سال ۲۰۱۸

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های ۲۰۱۸ ؛ مروری بر بهترین کارتون های سال بهترین فیلم های ۲۰۱۸ که انتظار زیادی برای تماشای آن داریم بهترین فیلم های اکشن ۲۰۱۸ که هیجان را در شما بیدار می‌کنند پرفروشترین فیلمهای ۲۰۱۸ ؛ مروری بر بهترین فیلم های سینمایی سال آشنایی با بهترین و گرانترین خودروهای ایران با قیمتی بیش از ۱ میلیارد تومان بهترین خودروهای لوکس ۲۰۱۸ ؛ رانندگی لاکچری با امکانات پروازهای فرست کلس!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول