بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا را بشناسید!


بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا را بشناسید!

رسانه کلیک – ایتالیا یکی از زیباترین کشورهای اروپایی محسوب می شود. در این مطلب به معرفی تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا می پردازیم. ایتالیا یکی از کشورهایی است که بدون استفاده از تور نیز می توان به گشت و گذار در آن پرداخت؛ بنابراین ممکن است گردشگران توجهی به مزایای استفاده از […] نوشته بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا را بشناسید! اولین...

رسانه کلیک – ایتالیا یکی از زیباترین کشورهای اروپایی محسوب می شود. در این مطلب به معرفی تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا می پردازیم.

ایتالیا یکی از کشورهایی است که بدون استفاده از تور نیز می توان به گشت و گذار در آن پرداخت؛ بنابراین ممکن است گردشگران توجهی به مزایای استفاده از انواع تورها برای بازدید از این کشور نداشته باشند. در صورتی که وجود مسائلی باعث می شود استفاده از یک تور هنگام بازدید از این کشور ضروری به نظر برسد.

اولین نکته این است که در ایتالیا رانندگی و یافتن جای پارک چالشی جدی محسوب می شود و با شرکت در تورهای مختلف می توان اضطراب این موضوع را از بین برد.

نکته دوم این است که تعداد بناها و جاذبه های گردشگری ایتالیا به قدری زیاد است که همه آن ها را نمی توان طی یک سفر دید؛ بنابراین اگر فرصت محدودی داشته باشید بدون تردید باید برای بازدید از این بناها آن ها را اولویت بندی کنید اما ممکن است شناختتان از آن ها به قدری نباشد که بتوانید این اولویت بندی را به راحتی انجام دهید. یکی دیگر از مزایای تورها این است که این اولویت بندی را به سادگی برای گردشگران انجام می دهند.

نکته سوم و یکی از برترین مزایای استفاده از تور، این است که اکثر تورهای حرفه ای حتی در ساعاتی غیر از ساعات بازدید، به ویلاها، قصرها و باغ های دیدنی این کشور دسترسی دارند. این موضوع باعث می شود بدون احتیاج به ایستادن در صف های طولانی از موزه ها و سایر جاذبه های گردشگری ایتالیا دیدن کنید.

اگر بار اولی است که به ایتالیا سفر می کنید، بهتر است از تورهای جامع دور کشور استفاده کنید. در این تورها که بازدید از محدوده هایی از جمله سیسیلی، توسکانی، اومبریا و کامپانیا را در بر می گیرند با بخش عمده ای از تاریخ و هنر کشور جذاب ایتالیا آشنا خواهید شد.

در رابطه با زمان برگزاری این تورها این نکته را باید در نظر داشته باشید که اکثر تورهای فرهنگی در فصل بهار و پاییز برگزار می شوند؛ بنابراین بهتر است از سفر در فصل تابستان اجتناب کنید زیرا در مناطقی مانند پومپئی هوا بسیار گرم خواهد بود. برای بازدید از برخی شهرها مانند رم، ونیز و فلورانس نیز بهتر است در زمستان به ایتالیا سفر کنید؛ زیرا در این فصل تعداد گردشگران کمتر و قیمت ها نیز مناسب تر است.

تمامی تورهای مناسب بازدید از بسیاری از جاذبه های گردشگری ایتالیا را پوشش می دهند. در ادامه همراه کلیک باشید تا با تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا آشنا شوید.

1- پیاده روی در دولومیت

بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا را بشناسید!

قله های رشته کوه آهکی دولومیت در تابستان بسیار سرسبز بوده و دهکده ها، کلیساهای کوچک و مزارع چوبی آن ها جلوه خاصی پیدا می کنند؛ بنابراین بهترین روش برای بازدید از آن ها پیاده گشت و گذار کردن است. با شرکت در تورهای پیاده روی Ramblers Holidays می توانید به قلب این منطقه جذاب نفوذ کرده و در هتلی سه ستاره نیز اقامت داشته باشید. گردشگران حتی می توانند میزان پیاده روی و سختی آن در طول روز را خودشان انتخاب کنند.

2- بازدید از جذابیت های سیسیل

بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا را بشناسید!

سیسیل بزرگ ترین جزیره دریای مدیترانه محسوب می شود. با توجه به اینکه این شهر بخش زیادی از جاذبه های گردشگری ایتالیا را در خود جای داده، تاریخچه ای بسیار عظیم و غنی داشته و پایتخت آن پالرمو نیز شهر پر هرج و مرجی محسوب می شود، بهتر است برای بازدید از این شهر به خصوص اگر بار اولی است که به آن سفر می کنید، از یک تور استفاده کنید.

با شرکت در تورهای جامع و سریع 10 روزه Titan، می توان از این جواهر دریای مدیترانه به راحتی بازدید کرد. این تورها بازدید از تعدادی از کلاسیک ترین جاذبه های گردشگری ایتالیا مانند دره معابد، پیاتسا آرمرینا، کلیسای مونرئاله و جاذبه هایی طبیعی مانند قله اتنا را پوشش می دهند.

3- بازدیدی کلاسیک

بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا را بشناسید!

برای بازدیدی کامل و جامع از دیدنی های پومپئی و هرکولانیوم بدون تردید نیاز به راهنمایی خبره خواهید داشت. در شرکت Andante Travels که تورهایی برای بازدید از این دو شهر دارد، نه تنها تمام راهنمایان در زمینه باستان شناسی و تاریخچه باستانی روم اطلاعات کاملی دارند، بلکه عده زیادی از این راهنمایان در پومپئی به اکتشافات بیشتر و جزئی تری نیز پرداخته اند. در طول این سفر همچنین می توانید از سایر جاذبه های گردشگری ایتالیا که در این دو شهر واقع شده و کمتر از بقیه شناخته شده اند، بازدید کنید.

4- بازدید از ناشناخته های توسکانی، اومبریا و مارکه

بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا را بشناسید!

اگر از آن دسته افرادی هستید که به بازدید از جاذبه های کمتر شناخته شده علاقه مند هستید، این تور برایتان یکی از مناسب ترین تورهای بازدید از جاذبه های گردشگری ایتالیا خواهد بود. البته برای شرکت در این تور بهتر است قبلا به ایتالیا سفر کرده و از جاذبه های اصلی تر آن بازدید کرده باشید. تور Secret Italy به معرفی بخش های ناشناخته تری از ایتالیای مرکزی مانند ارویه تو، اسپولتو، اوربینو و راونا می پردازد. در این سفر گردشگران به مدت 7 شب مهمان یکی از گردآورندگان محلی آثار هنری خواهند بود.

5- تور ترافل و پنیر

گردشگران با شرکت در تور پیاده روی 8 روزه Citalia که در پیومنت برگزار می شود می توانند تجربه های تازه ای در زمینه غذاهای این منطقه کسب کنند. در این تور می توانید در جنگل های فندق و بلوط به همراه افراد محلی به دنبال ترافل (قارچ های گران قیمت و کمیاب) بگردید که تجربه ای متفاوت و جالب خواهد بود. در این تور همچنین می توانید از برخی جاذبه های گردشگری ایتالیا مانند قلعه های وردونو و رودی و کلیسای متعلق به قرن دوازدهم آلبا نیز بازدید کنید.

6- بازدید از باغ ها و برکه ها

برکه ها و دریاچه های ایتالیا که دارای پس زمینه ای از پرتگاه های نفس گیر و قله های برفی آلپ هستند، خود می توانند دلیلی بر بازدید از شمال این کشور باشند! تورهای شرکت Brightwater فرصت های مناسبی را برای بازدید از باغ ها و دریاچه های بسیار جذاب این محدوده فراهم می کنند. دریاچه هایی مانند کومو و ماجیوره که جزایر بسیار زیبایی را نیز در خود جای داده اند از زیباترین جاذبه های گردشگری ایتالیا به شمار می روند.

7- بازدید از جاذبه های گردشگری ایتالیا با قطار

بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا را بشناسید!

یکی از روش های جذابی که برای سفر در ایتالیا می توان از آن استفاده کرد، گشت و گذار با قطار است. شرکت Great Rail Journeys یکی از شرکت هایی است که تورهایی 14 روزه و جامع برای بازدید از جاذبه های گردشگری ایتالیا به وسیله قطار برگزار می کند. این تور بازدید از شهرهای میلان، رم، فلورانس، ونیز و تورین را در بر داشته و در تمامی شهرها توضیحات کاملی درباره دیدنی های آن داده می شود.

8- سفری با هدف امتحان کردن غذاهای جدید

اگر علاقه مند به امتحان کردن غذاهای اقوام و ملل مختلف هستید، بدون تردید باید شرکت در این تور جذاب را در فهرست خود قرار دهید. آشپز مشهور فرانسوی، ریموند بلانچ در 2 روز این سفر جذاب 11 روزه گردشگران را همراهی کرده و داستان هایی درباره شغل خود برای آن ها نقل می کند. یکی دیگر از تفاوت های این سفر آن است که گردشگران با تعدادی از خوشمزه ترین غذاهای ایتالیا آشنا شده و آن ها را امتحان خواهند کرد.

9- تور جامع

بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا را بشناسید!

این تور جامع 17 روزه توسط شرکت Trafalgar برگزار شده و بازدید از اکثر جاذبه های گردشگری ایتالیا را شامل می شود. در این تور گردشگران از سه شهر اصلی ایتالیا یعنی فلورانس، ونیز و رم و همچنین شهرهای دیگری مانند پمپئی، کاپری، میلان و بسیاری از شهرهای دیگر بازدید می کنند. در این تور فرصت امتحان کردن بازدید از موزه قوم شناسی واتیکان و صرف شام در محوطه بی نظیر آن نیز برای گردشگران فراهم می شود.

10- بازدید از جاذبه های گردشگری ونیز

بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا را بشناسید!

ونیز یکی از زیباترین شهرهای ایتالیا محسوب می شود و در سفر به این کشور بدون تردید باید سری به آن زد. گردشگران می توانند با استفاده از تورهای شرکت Martin Randall از جاذبه های معماری، تاریخی و هنری این شهر زیبا بازدید کنند. یکی از مزایای این تورها برای گردشگران آن است که برای بازدید از مکان هایی که بازدید از آن ها برای عموم آزاد نیست، مشکلی نخواهند داشت و به سادگی می توانند از آن ها بازدید کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...