انتقاد آلگری از بازیکنان تیمش بعد از توقف خانگی


انتقاد آلگری از بازیکنان تیمش بعد از توقف خانگی

سرمربی یوونتوس بعد از توقف برابر جنوا به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، یوونتوس سرانجام بعد از هشت پیروزی پیاپی امتیاز از دست داد.

یووه که در خانه از جنوا پذیرایی کرد با وجود این که با گل کریستیانو رونالدو پیش افتاد اما در نهایت گل تساوی را دریافت کرد تا برای نخستین بار در فصل جاری امتیاز از دست دهد.

آلگری، سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و از دلیل این تساوی سخن به میان آورد.

سرمربی یووه درباره این دیدار، گفت: دلیل این تساوی آسان بود. بازی را رها کرده بودیم و جنوا هم کار خود را به خوبی انجام داد. نباید در این دیدار امتیاز از دست می‌دادیم. فتح اسکودتو به پیروزی در چنین دیدارهای بستگی دارد. در نیمه دوم به دیدار برابر منچستریونایتد فکر می‌کردیم و کاملا خواب بودیم.

او افزود: بعد از این که گل تساوی را دریافت کردیم از حالت خواب به حالت ناامیدی منتقل شدیم. بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. با وجود این که دو امتیاز حساس را از دست دادیم اما بر این باور هستم که چنین تساوی مفید خواهد بود، چرا که باعث می‌شود ما از خواب بیدار شویم. با این تساوی شرایط برای ما سخت شد و ناپولی به صدر نزدیک‌تر شد.

سرمربی یوونتوس در بخش پایانی، اضافه کرد: در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما در نیمه دوم شرایط سخت شد. برابر منچستریونایتد بازی متفاوتی خواهیم داشت. آنها سخت به دنبال کسب پیروزی خواهند بود و ما هم تنها به پیروزی فکر می‌کنیم. جنوا بازی خوبی را به نمایش گذاشت. باید این را بگویم که در طول دوران حضورم در یوونتوس تا هم اکنون این گونه بازی را رها نکرده بودیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403