تعزیرات و سازمان حمایت در فرودگاه ها مستقر می شوند


تعزیرات و سازمان حمایت در فرودگاه ها مستقر می شوند

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در نشست هماهنگی طرح اربعین مقرر شد نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به منظور پیشگیری و برخورد با تخلفات احتمالی از 28 مهر تا 18 آبان ماه (ایام اربعین) در فرودگاه ها مستقر شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سید یاسر رایگانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشست طرح نظارتی اربعین با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و همکار در انجام این طرح، برگزار و مقرر شد همه اقدامات با رویکرد پیشگیرانه انجام شود اما با تخلفات نیز به سرعت و با قاطعیت برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این طرح به دنبال پرونده سازی نیست، تصریح کرد: هدف، ایجاد وضعیتی آرام و بدون تخلف در شأن زوار اباعبدالله الحسین (ع) است و تمام افراد مجری این طرح به عشق خدمت به مردم و بدون تعطیلی از 28 مهر تا 18 آبان به گزارش ها و شکایت های مردم رسیدگی می کنند.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: وزارت کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان هواپیمایی، راه آهن جمهوری اسلامی ایران، انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیروی انتظامی و ستاد خدمات سفر در این طرح نظارتی با هم همکاری و تعامل ویژه ای برقرار کرده اند.
وی اضافه کرد: قرار است نمایندگان این دستگاه ها در پایگاه های مشترک استان های هدف مرزی مستقر شوند تا نظارت ها به صورت لحظه به لحظه صورت پذیرد و با تخلفات احتمالی در محل برخورد لازم صورت گیرد.
اجتمام*٣٢٢٩*1834

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم