تعیین تکلیف 14 پرونده در هیأت حل اختلاف و داوری شهرک‌های صنعتی


تعیین تکلیف 14 پرونده در هیأت حل اختلاف و داوری شهرک‌های صنعتی

به گزارش شهرآراآنلاین به نقل از فارس از مشهد،مسعود مهدی‌زاده مقدم در حاشیه نشست هیأت حل اختلاف و داوری گفت: در نشست‌های حل اختلاف و داوری به‌دنبال رفع مشکلات صاحبان صنایع هستیم تا بدون دغدغه‌ای به‌کار خود ادامه دهند و در این راستا...


به گزارش شهرآراآنلاین به نقل از فارس از مشهد،مسعود مهدی‌زاده مقدم در حاشیه نشست هیأت حل اختلاف و داوری گفت: در نشست‌های حل اختلاف و داوری به‌دنبال رفع مشکلات صاحبان صنایع هستیم تا بدون دغدغه‌ای به‌کار خود ادامه دهند و در این راستا از همه ابلاغ‌های سازمان در موضوعات گوناگون واحدهای صنعتی و تولیدی استفاده می‌شود تا کمک بیشتری به‌واحدهای صنعتی و تولیدی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: در این نشست، 14 پرونده حقوقی با مساحتی بالغ بر 72 هزار و 800 متر مربع بررسی و رسیدگی شد.

وی یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و در راستای انجام تعهدات طرف‌های قرارداد، پس از دو مرحله ارسال اخطاریه و تجدید وقت، نسبت به‌تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فعال کردن مطلوب اراضی غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نشست هیأت حل اختلاف و داوری اقدام می‌کند.

مهدی‌زاده مقدم تصریح کرد: با سیاست‌های دولت تدبیر و امید و حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مانند سال گذشته به‌استان‌ها ابلاغ شده تا برای حمایت واحدهای صنعتی و تولیدی همه مشوق‌ها لحاظ و صنعتگران از آنها استفاده کنند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت