دستگیری اعضای باند ٧‌نفره سرقت


دستگیری اعضای باند ٧‌نفره سرقت

شهرآرا آنلاین (/fa/component/roojanews/frame.html?href=../../) - دیبا| به گزارش شهرآرا، این پرونده با شکایت‌های گسترده شهروندان سبزوار به جریان افتاد و بررسی‌های پلیس نشان داد که این افراد با شگردی مکارانه تنها از مغازه‌های دارای...


شهرآرا آنلاین - دیبا| به گزارش شهرآرا، این پرونده با شکایت‌های گسترده شهروندان سبزوار به جریان افتاد و بررسی‌های پلیس نشان داد که این افراد با شگردی مکارانه تنها از مغازه‌های دارای شیشه سکوریت که حفاظ فلزی نداشته‌اند سرقت کرده‌اند.

مأموران در پیگیری سرنخ‌های به‌جامانده از سارقان و بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته در محدوده جرم، موفق به کشف پلاک یک خودرو وانت‌پراید شدند.

پس از تحقیقات میدانی، محرز شد که فرزند مالک خودرو دارای سوابق کیفری متعددی بوده و پس از اینکه متوجه حضور پلیس در یک قدمی خود شده به سمت شهرهای همجوار متواری شده است.

مأموران با شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان‌های همجوار با هماهنگی مقام قضائی این متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

در بازجویی‌ها، این سارق به ٧٠‌فقره سرقت از مغازه‌های دارای شیشه سکوریت در سطح شهرستان سبزوار و شهرستان‌های همجوار با خودرو‌ وانت‌پراید و با همدستی ۶‌نفر دیگر از طریق تخریب شیشه سکوریت‌ها اعتراف کرد. همدستان این سارق نیز با هماهنگی مقام قضائی در شهرهای مختلف استان طی عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند.

﷯متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند که تحقیقات به منظور دستگیری سارق یا سارقان احتمالی دیگر و دارد. کشف اموال مسروقه همچنان ادامه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان