سرود سه هزار نفری دانش آموزان قزوینی با موضوع شهدا اجرا شد


سرود سه هزار نفری دانش آموزان قزوینی با موضوع شهدا اجرا شد

قزوین - ایرنا - سرود سه هزار نفری دانش آموزان قزوینی روز چهارشنبه با موضوع شهدا و به یاد سه هزار شهید استان در مراسمی با حضور مسئولان و مردم اجرا شد.

به گزارش ایرنا، این برنامه از برنامه های ستاد کنگره سرداران و سه هزار شهید استان قزوین بود که در گلزار شهدا و در جوار آستان امامزاده حسین ابن علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شد.
این همایش با مشارکت آموزش و پرورش ناحیه 2 قزوین، سازمان بسیج دانش آموزی و سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در این مراسم گفت: دانش آموزان سفیران خوبی برای معرفی شهدا به جامعه محسوب می شوند.
عباس برزگر در خصوص این مراسم گفت: امروز سه هزار دانش آموز به یاد سه هزار شهید استان گردهم آمدند تا با تقدیم سرود به این عزیزان با آنان تجدید پیمان کنند و اعلام نمایند که راه این سرافرازان را ادامه خواهند داد.
برزگر خاطر نشان کرد: این تعداد دانش آموز از 8 مدرسه در این همایش حضور پیدا کردند.
وی با اشاره به اینکه کارها و برنامه های فرهنگی همچون این سرود سه هزار نفری می تواند در ترویج فرهنگ ایثار در جامعه موثر باشد، اظهار داشت: امروز با زبان هنر می توانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و همچنین از آن به عنوان ابزاری برای تقابل با جنگ نرم دشمن استفاده کنیم.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: امیدواریم با این گونه فرهنگ سازی ها بتوانیم در کنار آشنایی جامعه با اهداف کنگره سه هزار شهید استان در باشکوه برگزار کردن این برنامه بزرگ فرهنگی و معنوی بیش از پیش موفق باشیم.
6104*3013

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق