واکنش AS به صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا: از ناکامی ستاره‌های السد تا واکنش‌های خیره‌کننده بیرانوند


واکنش AS به صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا: از ناکامی ستاره‌های السد تا واکنش‌های خیره‌کننده بیرانوند

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://www.tarafdari.com)- تیم های پرسپولیس و السد قطر (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/node/1129355)روز گذشته دیدار برگشت خود را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان...

طرفداری- تیم های پرسپولیس و السد قطر روز گذشته دیدار برگشت خود را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار کردند که سرخ پوشان پیروز این دیدار بودند.

نشریه AS اسپانیا در واکنش به این دیدار نوشت:

السد که ژاوی و گابی، ستاره های سابق لالیگا را در اختیار دارد، با وجود اینکه با یک گل در نیمه اول جلو بود، نتوانست پرسپولیس را مغلوب کند و در نهایت در مجموع دو بازی این پرسپولیس بود که راهی فینال آسیا شد. بازی به گونه ای بود که پرسپولیس اجازه می داد السد حمله کند و سپس با ضد حملات آنها را غافلگیر کند اما تیم قطری در نهایت نتوانست نتیجه لازم را کسب کند. علیرضا بیرانوند در این دیدار ستاره سرخ پوشان بود. او در نیمه اول یک تک به تک گرفت و در نیمه دوم نیز روی ضربه سر ژاوی واکنشی خیره کننده داشت تا بهترین موقعیت السد برای گلزنی در نیمه دوم هدر برود. در نهایت پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک