سرطان خونِ قهرمان کشتی | رومن رینز کمربند قهرمانی را پس داد


همشهری آنلاین: قهرمان 33 ساله کشتی حرفه‌ای جهان با حضور در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد ناچار است برای مبارزه دوباره با سرطان خون رینگ کشتی را مدتی ترک کند.

سرطان خونِ قهرمان کشتی | رومن رینز کمربند قهرمانی را پس داد

سرطان خونِ قهرمان کشتی | رومن رینز کمربند قهرمانی را پس داد
ورزش > کشتی و رزمی - همشهری آنلاین:
قهرمان ۳۳ ساله کشتی حرفه‌ای جهان با حضور در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد ناچار است برای مبارزه دوباره با سرطان خون رینگ کشتی را مدتی ترک کند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، لیتی جوزف آنوای که با نام حرفه‌ای رومن رینز در دنیای دبیلو.دبلیو.یی WWE شناخته می‌شود، در برنامه «دوشنبه‌شب راو» حضور یافت و نخستین بار اعتراف کرد از 11 سال پیش با بیماری سرطان خون مبارزه می‌کند. او گفت که یک‌بار این بیماری را شکست داده و حالا دوباره باید به مبارزه با آن برخیزد. کناره‌گیری از دنیای قهرمانی به معنی پس دادن کمربند قهرمانی WWE است.

رینز خطاب به تماشاگران حاضر در سالن پراویدنس در رودآیلند آمریکا گفت: «نام من جو است و از 11 سال پیش با سرطان خون زندگی می‌کنم. متاسفانه بیماری من بازگشته است. به همین دلیل دیگر نمی‌توانم آن قهرمان مبارز باشم. می‌خواهم از عنوان قهرمانی جهان بگذرم و کمربند را پس بدهم.» او در عین حال تاکید کرد که ورزش قهرمانی را برای همیشه کنار نمی‌گذارد و پس از بهبودی دوباره به رینگ بازمی‌گردد.

رینز با اشاره به اینکه غیبتش موقتی خواهد بود، افزود: «می‌خواهم یک نکته را شفاف کنم؛ این حرف‌های من اصلا معنی بازنشستگی نمی‌دهد. پس از آنکه سرطان خون را شکست دادم، دوباره به خانه خودم بازمی‌گردم.» کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکا پیش از ورود به دنیای کشتی بازیکن فوتبال آمریکایی و از مهم‌ترین چهره‌های دنیای WWE در سال‌های اخیر بود؛ ورزشکاری که بسیاری انتظار داشتند جانشین بزرگانی چون هالک هوگان و راک شود.

او در چهار دوره اخیر رقابت رسل‌مانیا حضور داشت و در سه دوره کمربند قهرمانی دسته سنگین‌وزن کشتی حرفه‌ای را از آن خود کرده بود. اعتراف رینز به ابتلا به سرطان خون از 2008 و شکست دادن بیماری در یک مقطع با پیام‌های الهام‌بخش بسیاری از کشتی‌گیران و هواداران مواجه شد. جان سینا هم در توییتر نوشت: «تو همه چیزت را برای ورزش دادی و ما در این لحظه عشق و حمایت‌مان را نثار تو می‌کنیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)